הכירו את תוכנית הליסינג פרטי של חברת קפיטל מוטורס

אם אתם חולמים על רכב חלומותיכם, הגיע הזמן להתעורר מהחלום ולהפוך אותו למציאות.

הכירו עוד היום את תוכנית הליסינג הפרטי של חברת קפיטל מוטורס, קבוצת הרכב הוותיקה בישראל.

חיפשתם תנאי מימון מעולים לרכישת רכב חדש? סמנו על זה V כבר היום.

אם פוקחים את העיניים טוב-טוב בכבישים, בקלות אפשר לראות שהנתיבים עמוסים בכל טוב של מכוניות פאר, מכוניות משפחתיות חדשות, טנדרים 4X4 חדשים, רכבי ספורט ועוד. מאחר שבימינו כבר ניתן להנות מתנאי מימון של 100% על רכישת רכב חדש, בהחלט מובן מדוע המחזות האלו כל כך נפוצים בישראל. הכירו את כבישי ישראל ב-2020, ככה הם נראים בזכות קבוצות רכב כמו קפיטל מוטורס, המציעות תוכנית ליסינג פרטי בתנאי מימון מושלמים:

 

קצת הקדמה ורקע כללי על ליסינג פרטי למכוניות

מעוניינים לרכוש רכש חדש, אבל לא יודעים איך לעשות את הצעד הזה? ברוכים הבאים ל-2020, השנה בה המוני אזרחים מחליטים להתחדש ברכבים חדשים. שיטת הליסינג, באופן כללי, היא ממש לא חדשה כאן בשטח וגם לא בעולם.

בעוד שההערכה היא, כי בין 80% ל-90% מהנהגים בארה"ב נוהגים על רכבי ליסינג בתוכניות מימון, אין ספק שבישראל אנחנו מתקרבים עם השנים לנתונים בניחוח דומה. כיום, נהגים בישראל מעדיפים לרכוש רכבים חדשים וגם רכבים הנרכשים במסגרות של טרייד אין, ופחות מעדיפים לרכוש את רכביהם בשוק הפרטי של המכוניות המשומשות.

 

מדוע כל כך הרבה נהגים מעדיפים ליסינג פרטי?

מאחר שכולנו כבר מכירים את כל סיפורי הזוועה על מכוניות בשוק הפרטי שעברו זיוף קילומטראז', שיקום לאחר תאונות טוטל-לוס וכדומה, ההעדפה של המוני נהגים היא רכישת רכב דרך סוכנויות מוכרות וותיקות בישראל.

חברת קפיטל מוטורס היא בדיוק אחת מאותן סוכנויות רכבים מובילות וגדולות בישראל, שממנה אנשים מעדיפים לרכוש מכוניות ולנהוג בראש שקט לחלוטין. חשוב להבין פרמטר מאוד עיקרי בכל הנושא הזה של ליסינג פרטי, והטיפ הבא שניתן לכם מתייחס גם לחברת קפיטל מוטורס.

 

מה הסיכון העיקרי בעסקאות ליסינג למכוניות?

שימו לב, כשאתם מבצעים עסקת ליסינג פרטי ורוכשים רכב חדש, אתם למעשה לוקחים על עצמכם סיכון מסוים. איזה סיכון? מאוד פשוט – אם סוכנות הרכב שממנה רכשתם את הרכב במסגרת ליסינג פושטת רגל, רוב הסיכויים שיעקלו לכם את הרכב במסגרת הליכי פשיטת הרגל של החברה. מדוע? מכיוון שעד סוף העסקה, הרכב בעצם בכלל רשום על שם סוכנות הרכב.

עכשיו, לגבי קפיטל מוטורס, אם רכשתם רכב דרך סוכנות גדולה כמוה במסגרת ליסינג פרטי, הרי שהסיכויים שהחברה תפשוט את הרגל הם מינימליים. מאחר שמדובר בקבוצת רכב מאוד ותיקה ומובילה בישראל כבר שנים רבות, אתם למעשה לא מתעסקים עם איזשהו מגרש ש"לך תדע מה יהיה אתו עוד שנתיים".

 

האם על עסקת ליסינג צריך לשלם מקדמה?

באופן כללי, כשמדברים על ליסינג פרטי למכוניות, מדברים למעשה, במילים פשוטות, על תנאי מימון לרכישת רכב חדש, או משומש, או בטרייד אין. רוב החברות והסוכנויות שמציעות עסקאות ליסינג, בדרך כלל יבקשו ממכם מקדמה כללית, אחוז מסוים משווי הרכב.

בדרך כלל, סוכנויות הרכבים שמציעות עסקאות ליסינג פרטי יבקשו ממכם מקדמה של כ-20% משווי עסקת הרכב הנרכש. זה בעצם נקרא תנאי מימון של 80%. מאוד פשוט, לא? אם אתם מחפשים תנאי מימון של 100% על רכישת רכב וללא שום מקדמה, אתם מחפשים סוכנויות רכבים רציניות כמו קפיטל מוטורס.

 

מה הן הדרכים העיקריות לרכוש רכב ב-2020?

ברובד הכללי של הנושא הזה, בישראל ב-2020 קיימות 3 דרכים עיקריות לקבל הלוואות למטרת רכישת רכב חדש. בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו לקבל הלוואה מהבנק וגם לשלם ריביות בדרך כלל די גבוהות, אנשים אחרים יעדיפו לקבל הלוואה מחברות האשראי ומגורמי חוץ שונים (גורמים שאינם בנקאיים).

השיטה המועדפת על רוב הישראלים ועל המוני נהגים בעולם, היא כמובן השיטה של ליסינג פרטי, שאלו בעצם תנאי מימון והלוואה לכל דבר. בסוף התקופה של חכירת הרכב מחברת הליסינג, יהיה באפשרותכם לרכוש את הרכב ולהעביר בעלות עליו, כך שהוא יהיה רשום על שמכם.

חשוב לדעת, בפועל, אתם תהיו יד שניה על הרכב (בעלים קודמים 01). מאחר שאנשים רבים מעדיפים שלא להתעסק עם מכירה הרכב בשוק הפרטי (כשהוא נושא חותמת של ליסינג), נפוץ מאוד שיחזירו את הרכב בסוף תקופת החכירה ויחליפו אותו לרכב אחר.

בהצלחה!

 

רכב יוקרה

אולי תאהבו גם את