שיווק נכון לאתרי סחר – מה חשוב לדעת?

אתרי סחר מהווים את ליבת הפעילות המסחרית באינטרנט ולכן חשוב לדעת כיצד לקדם אותם. במאמר הבא נציג את כללי המפתח העיקריים ונסביר עם מי אפשר להתייעץ בכל מקרה של דילמה או התלבטות

מסחר אלקטרוני הוא לא דבר חדש, אבל בשנים האחרונות הוא צבר תאוצה והקורונה הביאה אותו לשיא של כל הזמנים. כפועל יוצא מכך, אתרי סחר מהווים כיום את ליבת הפעילות באינטרנט. בין היתר, ניתן לראות את זה במסחר אלקטרוני עבור כל סוגי המוצרים והשירותים – לרבות אם מדובר על בעלי עסקים קטנים וכמובן בעסקים בינוניים וגדולים.

הצד השני של המטבע מבטא את הקושי של שיווק נכון לאתרי סחר. מצד אחד, כולנו רוצים לקנות באינטרנט ואוהבים לעשות את זה בצורה מהירה, משתלמת ונוחה. מצד שני, דווקא ההיצע הגדול של אתרי הסחר עלול להקשות על הקידום ולמנוע הבלטה של הלקוחות. כאן בדיוק נכנסים לתמונה כללי אצבע מסוימים, שהקפדה עליהם תאפשר להשיג את כל היתרונות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

הכל מתחיל במילות מפתח

שיווק נכון לאתרי סחר תלוי במידה רבה במילות המפתח שאותן בוחרים. בגלל שאי אפשר לקדם את כל המוצרים לכל האנשים וגם אין שום סיבה לנסות לעשות את זה, הכל מתחיל במילות המפתח.

את מילות המפתח בוחרים אחרי סקר שוק מעמיק. המטרה של סקר מן הסוג הזה היא לבדוק מה הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים כאשר הם רוצים לקנות מוצר מסוים אונליין, או במילים אחרות איזה מילים הם יקלידו במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. מהרגע שבו מוצאים את מילות המפתח, קל יותר גם להבין עם איזה רמה של תחרות מתמודדים.

 

איזה תוכן מתאים לאתרי סחר?

אתרי מסחר אלקטרוני זוכים לעדיפות אצל הלקוחות כאשר מזינים אליהם תוכן רלוונטי, מעניין ובעל ערך מוסף. המטרה של התוכן באתרי סחר היא לקבל ציון גבוה מהאלגוריתם של מנועי החיפוש כדי לסייע בקידום האורגני, אך הוא נועד גם לשלב את מילות המפתח הספציפיות שמצאנו בתחקיר. חוץ מזה, תוכן טוב מניע את הלקוחות לפעולה ועשוי לשכנע אותם לרכוש עוד מוצרים מעבר למה שחיפשו במקור.

התוכן שמתאים לאתרי סחר הוא זה שעוסק בנושא שבשבילו הם הגיעו לאתר ותפקידו להלהיב אותם. אם למשל מנסים לקדם אתר כגון https://www.bbq.co.il, צריך לספר לגולשים על סוגים שונים של פתרונות צלייה ועישון בשרים ואז גם להסביר להם איך עושים את זה. כאשר התוכן משכנע את הגולשים והוא כולל בתוכו מידע שבו הם יכולים פרקטית להשתמש, סביר להניח שהם גם ימליצו לאתרים על חברים, קרובים ובני משפחה.לבסוף, שיווק נכון לאתרי סחר דורש התייעצות עם בעלי מקצוע. בשביל לקדם אתרים כאלה, צריך להיעזר בשירותי שיווק דיגיטלי מקצועיים.

שיווק דיגיטלי

אולי תאהבו גם את