רעיונות לפוסטים מגניבים לשיווק אינסטלטורים

כל בעל מקצוע היום מחזיק באתר אינטרנט אותו הוא משווק במגוון דרכים. אחת הדרכים לשווק את אתר האינטרנט ואת בית העסק בכלל היא תחזוק דפים עסקיים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק ואינסטגרם מציעות שיתוף של פוסטים, אז במיוחד בשבילכם הכנו כאן כמה רעיונות לפוסטים מגניבים לשיווק אינסטלטורים. אז בואו נתחיל לשווק בכיף!

 

אל תהיו משעממים!

לפני שנתחיל עם רעיונות לפוסטים מגניבים לשיווק אינסטלטורים, חשוב שהטיפ הבא יהיה חקוק לכם היטב בראש – אל תהיו משעממים. דפים עסקיים שמציעים פוסטים שחוזרים על עצמם, עם מידע יבש וללא טיפת הומור או תמונות – לא יצליחו להגיע להרבה לייקים ושיתופים, ובהתאם – הדף העסקי שלהם יישאר עומד במקום, וחבל.

 

רעיונות לפוסטים מגניבים לשיווק אינסטלטורים

אז כדי שלא תהיו משעממים, הנה כמה רעיונות לפוסטים מגניבים לשיווק אינסטלטורים. הרעיון הראשון הוא שקצת הומור עצמי לא יזיק. כולנו הרי יודעים שבתור אינסטלטורים המקצוע שלכם מזמן מפגש עם מגוון רחב של ריחות, ומצבים לא נעימים. שילוב של הומור בפוסטים שלכם יכול להעלות חיוך על פניהם של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, והם רק ירצו כבר לשוחח עם האדם שאחראי על הפוסט המוצלח הזה.

 

הציעו היכרות עם העולם שלכם

אם תפרסמו פוסטים שיסבירו קצת על המקצוע ויתנו עוד מידע על השירות שאתם נותנים, אתם לגמרי יכולים להנות מעוד אנשים מרוצים שישמחו להצטרף למעגל הלקוחות שלכם. אנשים אוהבים שנותנים להם מידע שקוף, ואם הוא מגיע עד אליהם עם כפית – מה טוב.

כתבו פוסט קצר שבסופו תוסיפו את הכיתוב – למידע נוסף על אינסטלציה לחץ כאן, ומראש הכינו מאמרים וכתבות שיוכלו לתת את המידע הזה בצורה שקופה, אינפורמטיבית ומעניינת.

 

שלבו אמצעי מדיה מגניבים

אמרתם רעיונות לפוסטים מגניבים לשיווק אינסטלטורים? אמרתם שילוב של תמונות וסרטונים. שילוב של תמונות וסרטונים יכולים לשרת אתכם בלהסביר בצורה קצת אחרת על המקצוע שלכם ועל השירות שאתם נותנים, וגם – שימוש במדיה בפייסבוק ובאינסטגרם עוזרת מאוד בקידום אורגני של הפוסט שלכם.

צלמו את עצמכם מספרים על העסק שלכם, צלמו עבודות שביצעתם, צלמו לקוחות מרוצים שממליצים עליכם – צלמו, צלמו וצלמו. ככך שהעמוד העסקי שלכם יהיה מגוון יותר – כך יהיה כיף יותר להיכנס אליו ולהמליץ עליו.

 

ואם אין לי זמן לזה?

במידה ואין לכם זמן לתפעל בעצמכם את העמוד העסקי של העסק שלכם, כדאי מאוד להיעזר בשירותים של אנשים שיש להם זמן. כיום קיימים מנהלי מדיות חברתיות שכל עיסוקם הוא לנהל עבורכם את העמוד העסקי שלכם, להעלות פוסטים, לחשוב על רעיונות מגניבים ולייצר חדשנות סביב העמוד. בנוסף, אותם מנהלי מדיות חברתיות יוכלו לקדם את העסק שלכם ולחשוף אותו ללקוחות פוטנציאליים נוספים, וכתוצאה מכך – להגדיל את ההכנסות. שיהיה בהצלחה!

 

שרברב

אולי תאהבו גם את