קניית צפיות ביוטיוב – האם זה יקדם את החשבון שלך

כללי

יוטיוב, החברה האמריקאית שנוסדה בשנת 2005, כבר מזמן לא רק פלטפורמה להעלאה וצפייה של סרטונים. עקב העובדה שאתר היוטיוב תפס את מקומו כאתר שממוקם שני במדד הפופולאריות העולמי (אחרי גוגל) הוא הפך בשנים האחרונות גם למנוע פרסום ושיווק של עסקים רבים.

פלטפורמת הוידאו הזו מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים לפרסם ולהגיע למחשבים של כל אחד ממיליוני המשתמשים שלה. מרגע שחלק ניכר משעות המסך שלנו עברו מהטלוויזיה אל המחשב, המפרסמים ביצעו אדפטציה והכניסו תוכן שיווקי ועסקי אל רשת האינטרנט בכלל ואתר יוטיוב בפרט.

חוץ מפרסומות קצרות שמופיעות בין קליפ לקליפ, ניתן למצוא אלפי מדריכים בתחום הדיגיטל, העסקים, הכושר, התיירות ועוד – על ידי העלאת סרטונים ותוכן לאתר היוטיוב, אותם מדריכים משווקים את עצמם וכך יוצרים אינטרקציה עם הלקוחות. על מנת להפוך את אותם מדריכים וסרטוני תוכן לויראליים ופופולאריים קיימת אפשרות לקנות צפיות לסרטוני היוטיוב הללו.

 

אז בואו ניגש לשאלה: האם קניית צפיות ביוטיוב תקדם את החשבון שלכם?

נכון, מספר גדול של צפיות זו מטרה בפני עצמה, ככל שיש יותר צפיות, כך יותר לקוחות ויותר פוטנציאל מכירות. אולם מספר גדול של צפיות יכול להוות גם כלי להגדלת המכירות שלכם. שואלים איך? רושם ראשוני. צופה שנכנס לסרטון היוטיוב שלכם ורואה שיש מספר גדול של צפיות, יבין שמדובר בסרטון ויראלי, פופולארי ומעניין – הוא יתעכב עליו זמן רב יותר מאשר יתעכב על סרטון ללא צפיות. לכן קניית צפיות ביוטיוב, תעזור לכם גם בהקשר הזה.

יתרה מכך, קליפ או סרטון איכותי ככל שיהיה (סאונד טוב, מסרים מדויקים וצילום ברמה גבוהה) לא ייחשב למוצלח אם לא יהיה פופולארי. על מנת להפוך סרטון לפופולארי יש להבין את מנוע החיפוש של יוטיוב ולגרום לו להוביל את הצופים אליך. לכן, בנוסף לרושם ראשוני, קליפ עם צפיות רבות יוביל אנשים לראות אותו בתדירות יותר גבוהה דרך מנוע החיפוש החכם של יוטיוב.

אז כן, התשובה היא שצפיות ביוטיוב בהחלט יעזרו לך לקדם את החשבון שלך, אולם חשוב להקפיד ולעשות זאת דרך אתרים איכותיים ואמינים שמאפשרים קניית צפיות מחשבונות יוטיוב איכותיים במחירים אטרקטיביים ביותר. אם תקנו ממקום לא אמין, שיספק לכם צפיות לא איכותיות, מנוע החיפוש של יוטיוב עלול לזהות זאת.

 

למי זה מתאים?

רכישת צפיות ביוטיוב מתאימה לכולם. מעולם הכושר עד עולם הרכב, דמיינו לכם סרטון שמסביר איך להחליף חלק ברכב עם 50,000 צפיות או סרטון כזה עם 400 צפיות. באיזה סרטון תעדיפו להשתמש? מה אתם חושבים שיגיע ללקוח יותר מהר? עניתם לעצמכם נכון.

 

לסיכום

אם גם אתם רוצים להפוך את חשבון היוטיוב שלכם למוצלח ופופולארי, אל תהססו, רכשו צפיות ליוטיוב, עוד היום.

 

אפליקציה

אולי תאהבו גם את