3 סיבות לקידום האתר ברשתות החברתיות

היום כמעט כל אחד נמצא ברשתות החברתיות ומחזיק בחשבון אינסטגרם או פייסבוק פעיל. בשל כך קידום ברשתות החברתיות הפך לפלטפורמה מובילה עבור בעלי עסקים רבים, המעוניינים לייצר חשיפה רחבה לשירותים והמוצרים שלהם.

משבר הקורונה העביר עסקים רבים לרשתות החברתיות, ומכורח הנסיבות עסקים רבים שאינם קיימים במרחבים אלו פשוט…לא קיימים. רובנו מבלים זמן לא מבוטל בגלישה ברשתות אלה, מה שלמעשה גרם לבעלי עסקים רבים להבין את הפוטנציאל הגדול הקיים בנוכחות חברתית דומיננטית של העסק שלהם במרחב זה.

 

הגדלת המכירות שלכם

פרופיל עסקי במדיות החברתיות מספק נתונים מדויקים ומצביע על מגמות המסייעות לנו להבין כיצד ניתן להשתפר, ואיפה אנחנו עומדים ביחס לציפיות מהקמפיין הפרסומי ומהתקציב שאנחנו משקיעים בו.

גם מבלי לייצר ולתחזק קמפיין ממומן, ניתן להעריך בצורה מדויקת למדי כמה לידים הרווחנו באמצעות הנוכחות שלנו במדיות החברתיות, וכיצד השפיע קמפיין הקידום שאנחנו מריצים בסושיאל מדיה על העסק בפועל.

 

מהפכת הפייסבוק

נכון ל-2022, קיימים בפייסבוק כ-3 מיליארד חשבונות פעילים. הפייסבוק מחזיק במעמד של הרשת החברתית המובילה בעולם. לצד קשרים חברתיים, גם בעלי עסקים רבים גילו את הפוטנציאל שבקידום העסק הפרטי שלהם דרך הפייסבוק.

היתרון הגדול של פרסום בפייסבוק הוא בכך שניתן לפרסם ולשווק את העסק לקהל יעד נבחר על בסיס מאפיינים דמוגרפיים כמו גיל, מגדר, תחביבים, ועוד. כמו כן ניתן לפרסם על בסיס רשימות באמצעות רימרקטינג.

הפייסבוק רלוונטי כמעט לכל קהלי היעד וכל העסקים, שכן פועלים בו קהלים שונים ומגוונים ברמת הגיל וברמת סטטוס החיים הנוכחי.

 

האינסטגרם – הרשת החברתית המובילה לקהל הצעיר

פרסום באינסטגרם הנו חשוב במיוחד כאשר מדובר בקהל הצעיר. פרופיל ודף אינסטגרם עסקי מרשים, פעיל, ובעל אסתטיקה גבוהה מהווה את כרטיס הביקור היוצר את הרושם הראשוני אודות העסק שלכם בקרב הגולשים במרחב זה.

השוק מוצף בעסקים עצמאיים רבים, כאשר קידום וקמפיין פרסומי באינסטגרם מהווה חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי של העסק הפרטי שלכם.

 

חשיפה – היתרון המרכזי של קידום עסק ברשתות החברתיות

אין ספק כי היתרון המשמעותי ביותר של קידום העסק שלכם ברשתות החברתיות הוא מרכיב החשיפה. באמצעות תקציב לא גדול (בטח ביחס לקמפיין פרסומי במדיות אחרות כמו העיתונות והטלוויזיה) תוכלו להגיע לקהל יעד רחב מאוד.

היום כולם גולשים במדיות החברתיות, ומבצעים רכישות רבות של שירותים דרכן. אז למה שלא תעשו כך גם אתם?

 

לסיכום

הקלישאה הגורסת כי "מי שלא שם – לא קיים" מתבררת כנכונה כאשר מדובר בנוכחות עסקית וקידום העסק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, ועוד.

הזמן הרב שצעירים ובוגרים מקדישים לבילוי ברשתות אלה, יחד עם מגמות טכנולוגיות ועולמיות רבות, הפך את האחזקה בעמוד עסקי ברשתות החברתיות לחובה.

אל תוותרו על קידום עסקי דרך הרשתות החברתיות – אין ספק כי מדובר בהשקעה שהיא בגדר חובה.

גרף נתונים

 

אולי תאהבו גם את