3 – סודות שכל מקדם אתרים צריך לדעת.

קידום אתרים.

השם אומר הכל, קידום אתרים הן למעשה דרכים שונות שיש להשתמש בהם על מנת לקדם את האתר בו אנו מחזיקים מבין כל תוצאות החיפוש. כאשר אנו מחפשים בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר מילות מפתח, תוך כמה שניות נקבל אין ספור אתרים תחת אותה קטגוריה. במידה ורוצים שהאתר השייך לעסק שלנו יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות שיש ניתן לעשות מספר דברים לשם כך, במאמר הבא נציג מה יש לעשות כדי לקדם את האתר שלנו בגוגל.

 

מילות מפתח.

על מנת לקדם אתר אינטרנט ישנו צורך הכרחי להשתמש במילות מפתח. מה הם מילות מפתח אתם שואלים? אז הנה הסבר קצר. מילות מפתח הם למעשה המילים בהם השתמשו הגולשים כדי לחפש את מה שהם צריכים. לדוגמא אם אני צריך עורך דין אז צמד מילות החיפוש יהיו עורך דין. כדי לקדם את האתר כמה שיותר יהיה צורך להשתמש באותן מילות מפתח רלוונטיות לעמוד. ככל שיופיעו באתר מגוון רחב יותר של מילות מפתח הנוגעות בנושא החיפוש סביר להניח שהאתר יופיע בין התוצאות הראשונות.

 

תוכן לקריאה.

האלגוריתם של גוגל עובד בצורה כזו שבה הוא בוחן זמן שהייה של גולשים באתר. ככל שהגולשים יגללו יותר זמן באתר האתר יופיע למעלה יותר בתוצאות החיפוש. לצורך הדוגמא אם באתר מסוים יש זמן שהייה של – 10 שניות לעומת זאת יש  אתר אשר בו זמן השהייה עומד על דקה האתר עם זמן שהייה של דקה יופיע לפני האתר בו זמן השהייה נמוך ועומד על מספר שניות בלבד. לכן חשוב להעשיר את האתר בתוכן לגולש על מנת להשאיר אותו כמה שיותר זמן באתר.

 

קידום ממומן. 

אם רוצים לבצע קידום אתרים בגוגל בצורה אפקטיבית ובטוחה ניתן לעשות זאת גם בתשלום. בגוגל ניתן למצוא כ – 5 פלטפורמות שונות לטובת פרסום וקידום האתר בגוגל. בנוסף גם המחיר לטובת הקידום אינו גבוהה במיוחד ומשתנה כך שכל אחד יכול להשקיע איזה סכום שהוא רוצה או רואה לנכון כדי לקדם את האתר בגוגל. הפלטפורמות בגוגל מציגות את הנתונים בזמן אמת ובדיעבד כדי לראות האם יש תנועה וכניסות לאתר או שמא צריך לשנות משהו באתר כדי לגרוף כניסות רבות יותר.

 

לסיכום.

ישנם מספר דרכים שונות לטובת קידום אתרים בגוגל, הכל תלוי בגודל העסק ומטרותיו. ניתן לעשות את הקידום באופן עצמאי כלומר כל אחד עבור העסק שלו כיוון שהמערכת בגוגל נגישה ולא מסובכת מידי לתפעול. אפשר גם לפנות למקצוען בתחום קידום האתרים ולשכור את שירותיו לטובת קידום האתר. גם מבחינת תשלום המערכת של גוגל נוחה כיוון שניתן להתאים את הסכום הכספי לפי רצוננו. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברות אשר מציעות שירותי קידום אתרים בגוגל.

 

איש דיגיטל

אולי תאהבו גם את