מה חשוב לעשות לפני מעבר לדירה חדשה

אם גם אתם עומדים לפני מעבר דירה, סביר להניח שאתם מבינים שמדובר על תהליך מורכב שיכול לקחת לא מעט זמן ודורש התעסקות עם לא מעט פרטים. כדי להפוך את מעבר הדירה לקל יותר, יש דברים שניתן לסדר מראש עוד לפני שמגיעים לדירה החדשה. אם תעשו את זה המעבר יהיה לכם קל יותר, וחשוב מכך, לא תישאר לכם הרבה עבודה אחרי פריקת הציוד שלכם.

 

ספק תקשורת

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק ספק תקשורת לדירה החדשה. אחד הדברים שיכולים להפריע לכם לגור בדירה החדשה הוא קו תקשורת לא איכותי, או גרוע מכך, סיטואציה שבה אין לכם קו תקשורת בדירה בכלל. הוט אינטרנט מאפשרים לכם להנות מחבילות איכותיות במחירים נוחים. האינטרנט של הוט מהיר, ושירות הלקוחות של החברה יהפוך את ההתקנה לקלה במיוחד.

לא משנה מה סוג התקשורת שאתם צריכים, בהוט תוכלו למצוא חבילה מתאימה. אינטרנט, טלוויזיה, קו טלפון וכל מה שצריך כדי שתוכלו להיכנס לדירה החדשה שלכם בצורה נוחה.

ספק תקשורת

ביטוחים

הדבר השני שאותו אתם צריכים לסגור הוא ביטוח עבור הדירה החדשה שלכם. קודם כל עליכם לבטל את הביטוח על הדירה הישנה במידה והוא קיים, ולאחר מכן לדאוג לפוליסת ביטוח חדשה לדירה שאתם נכנסים אליה. שני הנתונים הכי חשובים בכל ביטוח זה היקף הכיסוי שלו והמחיר שאתם משלמים עבור אותו ביטוח.

בדירה שכורה יש ביטוחים שבעל הדירה הוא זה שאמור לעשות, אך בכל מקרה כדאי לוודא מולו שהוא אכן מחזיק באותם ביטוחים כדי לא להגיע למצב שבו אתם צריכים לשאת בעלויות שלא חשבתם. אם הדירה החדשה היא שלכם אתם אחראים על כל סוגי הביטוחים.

 

אריזה נכונה

הדבר המורכב ביותר בכל מעבר דירה הוא כמובן האריזה של הציוד. ההמלצה שלנו היא לארוז את הציוד מתוך מחשבה על הדירה החדשה גם אם זה הולך לקחת לכם קצת יותר זמן. חשבו איך הציוד הולך להיות מסודר בדירה החדשה, וכך תסדרו את ארגזי האריזה לפי הדירה החדשה. זה אולי ייקח לכם קצת יותר זמן לארוז, אולם הפריקה תהפוך להיות מהירה וקלה יותר.

אריזה נכונה

העברת חשבונות

הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא להעביר את החשבונות של הדירה החדשה. חשמל, מים וגז צריכים להיות רשומים על השם שלכם כדי שתוכלו לשלם אותם בזמן, ואחרי שתעשו את זה תוכלו להיכנס לדירה.

 

לסיכום

לפני מעבר דירה יש כמה דברים שמומלץ לסגור. הדבר הראשון הוא כמובן ספק תקשורת לדירה החדשה, כאשר מה שחשוב לבדוק זה את היקף החבילה וכמובן המחיר שאותו תשלמו עבורה. אריזה של הציוד היא גם משהו שכדאי לחשוב עליו מראש כדי שהפריקה בדירה החדשה תהיה מהירה כמה שיותר. זכרו גם לסגור את ביטוח הדירה החדשה שלכם עוד לפני שאתם נכנסים אליה.

מה חשוב לעשות לפני מעבר לדירה חדשה

אולי תאהבו גם את