מה הוא סוכך לרכב?

המכוניות שלנו חשובות לנו מאוד ולמרות זאת, אנחנו לא תמיד דואגים לשמור עליהן כמו שצריך. איננו מקפידים בהכרח לבצע שטיפת רכב ברגע הנכון, כשהרכב כבר ממש מלוכלך, אנחנו לא עושים טיפול תקופתי בדיוק שמד הקילומטרים מראה לנו שהגיע הזמן לכך, ואנחנו לא תמיד מבינים שחניה בשמש או בגשם, לזמנים ממושכים, עלולה להזיק לרכב שלנו. במאמר הבא נתמקד בצורך להחנות את הרכב שלנו בחניה מקורה, ואם אין לכם כזאת, זה הזמן לבצע רכישה של סוכך איכותי לרכב.

 

סוכך לרכב

סוכך לרכב, הנו מתקן ייעודי שמטרתו היא לגונן על הרכב שלכם, בראש ובראשונה, מפני פגעי הטבע (שמש, גשם, ברד, שלג), בשימת דגש על קרני השמש, שלא רק שהן מחממות את הרכב בצורה יוצאת דופן בימי הקיץ אלא, הן גם הורסות, אט אט, את צבע הרכב שהולך ודוהה, הולך ומתקלף.

כמו כן, שומר הסוכך על הרכב מפני לכלוכים שונים ובעיקר מפני לשלשת יונים וציפורים. סוכך לרכב מורכב מעמודי תמיכה וגג עשוי מחומרים שונים כמו בד חזק, רשת חזקה, פוליקרבונט, ברזנט ועוד. 

סוכך לרכב

רק תבחרו את מה שמתאים לכם

קיימים סוגים רבים ומגוונים של סוכך לרכב, בניהם ניתן למצא סוכך לרכב העשוי מרשת צל, סוכך המורכב מעמודי אלומיניום שאינם מחלידים והגג מפוליקרבונט המסנן 99 אחוזים מקרני ה- UV, סוכך פטנט ישראלי העומד על שתי רגליים בלבד ומאושר על ידי מהנדסי בטיחות ועוד.

קבלו החלטה, איזה גובה תקציב אתם יכולים להעמיד לטובת רכישת הסוכך, וצאו לבצע סקירת מחירים. נציין מראש, מחירי הסוככים אינם זולים והם נעים בין 2000 שקלים לבין 20 אלף שקלים אבל, מדובר בדבר חשוב ביותר.  

 

מדוע חשוב סוכך לרכב?

מה עומד מאחורי הצורך החשוב להחנות את הרכב שלכם במקום חניה מקורה, תחת סככה המגנה מפני פגעי מזג האוויר, טמפרטורות קיצוניות ולכלוכים שונים? חשוב לציין, מרבית האנשים העוסקים בעולם הרכב מחזיקים בדעה שקירוי לרכב הוא דבר הכרחי אולם, ישנם גם כאלה שטוענים שמדובר אך ורק במותרות, אבל הם נמצאים במיעוט.

אלה המצדדים בסככות הגנה לחניה מציינים שפגעי מזג האוויר השונים כגון: גשם, ברד, שלג, שמש וקרינת UV, מייצרים עם הזמן נזקים בחלקו החיצוני של הרכב, ואף בחלקים פנימיים שלו. סככה טובה לרכב תמנע נזקים אלה וכך, תאריך את תוחלת החיים של רכבכם. 

עוד דבר שחשוב לציין, אנשי מקצוע המצדדים בקירוי הרכב בזמן חניה, טוענים שסככה לרכב שומרת על טמפרטורה מאוזנת, הן בימים קרים והן, בימים חמים. ברור לכל שלא נעים להיכנס לרכב קפוא מקור או לרכב לוהט מחום. סוכך לרכב יודע לשמור על טמפרטורה מאוזנת בתוך הרכב ובכך, הוא משפר את חוויית הנהיגה בימים של קור או חום קיצוניים. 

 

לסיכום

סוכך לרכב שחונה בחוץ הוא דבר מאוד חשוב, הוא שומר על נראות הרכב, על חוויית נהיגה נעימה יותר בזכות שמירה על טמפרטורה מאוזנת בתוך הרכב וגם על ניקיונו החיצוני והאסתטיקה שלו. 

סוכך לרכב

אולי תאהבו גם את