למה חשובה כתיבת תוכן מותאמת ל-SEO

תוכן מותאם ל- SEO הוא חשוב ביותר, בלעדיו למנועי החיפוש לא יהיה מספיק מידע כדי לאנדקס את האתר שלך בצורה נכונה ולקבל דירוג. אם אין לך אסטרטגיית SEO מסודרת, הדפים באתר שלך לעולם לא יראו או ישותפו. הם פשוט יהיו באינטרנט ללא גולשים וזה מפספס את המטרה, לא?

 

מהו תוכן SEO?

תוכן מורכב מתוכן כתוב, תמונות, וידאו ואודיו שאתה מציג באתר שלך. תוכן SEO משפר את הנראות שלך במנועי חיפוש, מה שמניע תנועה לאתר שלך ומעודד אנשים לרכוש את המוצרים/שירותים שלך, לכן מומלץ להשקיע ב כתיבת תוכן seo עם כותבים מקצועיים.

מנועי חיפוש כמו גוגל רוצים לספק תוצאות חיפוש בעלות ערך ורלוונטיות למשתמש. כתוצאה מכך, המטרה של תוכן SEO עבור גוגל הוא לראות אם האתר בעל ערך ורלוונטי מספיק כדי להיות ממוקם בעמוד הראשון של דף התוצאות של מנוע החיפוש.

 

איך כותבים תוכן SEO?

תוכן SEO הוא לא סתם תוכן, הוא צריך להיות איכותי ושימושי למבקר. חווית משתמש היא גורם חשוב באופן שבו גוגל מחליטה איזה תוכן צריך לדרג במנועי החיפוש במיקומים עליונים. למרבה הצער, יש הרבה תוכן רע באינטרנט. לדוגמה, אם יש לך בלוג, הדרך הטובה ביותר לקבל דירוג גבוה היא לכתוב תוכן בנושא מנקודת מבט שונה או לספק יותר ערך מאתרים אחרים שכתבו על אותו נושא.

 

מרכיבים של תוכן מותאם ל-SEO

אורך

קטעי תוכן ארוכים יותר (1000+ מילים) הוכחו כמדורגים טוב יותר במנועי החיפוש. עם זאת, חשוב לשמור על פסקאות קצרות בפוסטים בבלוג.

 

טון דיבור

שמירה על טון דיבור עקבי בכתיבה שלך עוזרת לקורא להבין את נקודת המבט שממנה אתה כותב.

 

עיצוב

האופן שבו אתה מעצב את הטקסט משחק תפקיד חשוב בקידום אתרים. שימוש בכותרות לאורך המאמר עוזר לקורא לנווט טוב יותר בתוכן. שימוש בנקודת תבליט מאפשר קריאה קלה יותר של הפריטים .

 

קישורים

גקישור פנימי לדפים אחרים באתר שלך וקישורים נכנסים מאתרים אחרים יכולים גם הם לשפר את SEO.

 

טקסט חלופי

טקסט המספק תיאור של תמונה למטרות נגישות.

 

מהן כמה טעויות נפוצות בייצור תוכן דיגיטלי?

מיקוד למילות מפתח השגויות

מילות המפתח היעילות ביותר למיקוד הן מילות מפתח longtail (בין 3-5 מילים) בעלות נפח חיפוש גבוה אך תחרות נמוכה.

 

שימוש ביותר מדי מילות מפתח

מילת מפתח אחת היא אידיאלית לכל עמוד באתר שלך, ניתן להשתמש בה כמה פעמים. עם זאת, ודא שאתה לא ממלא את הדף עם מילת המפתח הזו, Google תעניש אותך אם תעשה זאת. שמור על צפיפות מילות מפתח סבירה.

 

תוכן משוכפל

גוגל מעריכה תוכן מקורי ומענישה אתרים על תוכן מועתק או משוכפל.

 

לסיכום

עכשיו כשאתה יודע שתוכן הוא חלק חשוב מקידום אתרים, כדאי לדבר עם כותבי תוכן מקצועיים.

אותיות

 

אולי תאהבו גם את