למה שווה לכם לאחסן את האתר בשרת וירטואלי

וירטואליזציה של שרתים עברה דרך ארוכה מאז תחילת שנות האלפיים. זה לא רק טוב למרכזי נתונים ארגוניים גדולים; חנויות מקוונות קטנות יותר יכולות גם לממש את היתרונות הרבים של אחסון בשאת הווירטואלי. הרעיון של הקצאת משאבים וירטואליים למערכות הפעלה ויישומים, במקום הקדשת חומרת שרת ספציפית, שתעלה לכם הרבה יותר כסף.

וירטואליזציה של שרתים עברה דרך ארוכה מאז תחילת שנות האלפיים. זה לא רק טוב למרכזי נתונים ארגוניים גדולים; חנויות מקוונות קטנות יותר יכולות גם לממש את היתרונות הרבים של אחסון על גבי שרת וירטואלי.

 

מבוא לשרתים וירטואליים

כדי להבין שרתים וירטואליים, עלינו להבין תחילה מכונות וירטואליות. אשר משתמשות בחלק מהמשאבים הפיזיים של מחשב – למשל. מעבד, זיכרון RAM, שטח דיסק – להפעלת גרסה מדומה של מחשב. תחשבו על זה כמו תמונה בתוך תמונה: אתם יכולים, למשל, להריץ עותק וירטואלי של Windows במחשב פיזי שכבר מריץ את Windows.

אפשר להריץ מספר שרתים וירטואלים עם מחשב בודד וזה מה שהרבה חברות אחסון נוטות לעשות. תארו לעצמכם מרכז נתונים מלא בשרתים שבו כל שרת מפעיל מספר שרתים וירטואליים. זה בדיוק הרעיון.

חברת אחסון אתרים

היתרונות של וירטואליזציה של שרתים

כעת נפנה לסקור 5 יתרונות מרכזיים של שרתים וירטואליים:

 

חיסכון בעלויות

פחות שרתים פיזיים פירושה פחות תחזוקה וניהול. אם חברה עוברת משרת פיזי למכונות וירטואליות שמקטינות את השרת הפיזי של הארגון, זה עוזר בחיסכון בעלויות החשמל והקירור.

 

מגדיל את זמן הפעולה

וירטואליזציה של שרת מציעה תכונות מתקדמות שאינן זמינות בשרת הפיזי; התכונות עוזרות להגדיל את זמן הפעולה. וירטואליזציית שרת לוקחת פחות זמן כדי ליישם טכנולוגיה/יישומים חדשים, שחזור נתונים והפצת עומסי עבודה.

 

משפר את היעילות

אם העסק משתמש בווירטואליזציה של שרתים מאת חברת אחסון אתרים, השרתים הווירטואליים השונים יפעלו במקום שרת פיזי אחד. לפי היעילות הזו רק תעלה, וכל השרתים הווירטואליים יפיקו פלט זהה לשרת פיזי אחד בצורה יעילה יותר.

חברת אחסון אתרים

משפר את יכולת ההתאוששות מאסונות

אחד היתרונות הגדולים ביותר של וירטואליזציה של שרתים הוא תכונת השחזור. מכיוון שהנתונים אינם קשורים לשרת פיזי אחד, יש לו שרתים שונים, כך שאם נתונים קורסים בישות אחת, אז אין חשש לאובדן נתונים גם במקרה של אסון.

 

גיבויים מבוססי תמונה

וירטואליזציה של שרת מגיעה עם היתרון של גיבוי ומשחזרת את כל השרת הוירטואלי; עסק יכול לגבות במהירות מכשירים שונים ולשחזר אותם. בנוסף, גיבויים מבוססי תמונה הופכים את ההתאוששות מאסון להרבה יותר קלה וחוסכת זמן.

 

לסיכום

אם אתם זקוקים לשירות המיטבי לאחסון האתר או החנות שלכם על שרת, או זקוקים לשירות אחסון וורדפרס של האתר שלכם, אחסון וורדפרס על גבי שרת וירטואלי הוא הפתרון המושלם לעסק שלכם.

חברת אחסון אתרים

אולי תאהבו גם את