כיצד למתג את העסק בצורה נכונה עם אתר תדמית ?

ההתקדמות הדיגיטלית משנה כמעט כל אספקט שהכרנו על מיתוג, שיווק, קבלת ורכישת הלקוחות שלנו.

כל בעל עסק המעוניין להגדיל את רווחיות העסק שלו בשלב מסוים מרחיב את שוק הלקוחות שלו גם לרשת האינטרנטית, בה הגישה היא נרחבת ואינסופית.

הנגשת העסק באתר תדמיתי כרוכה בהבנת שיווק נכון אשר תורם לעוצמתו של העסק. מהם הצעדים הנכונים להעלאת המיתוג, לשיווק נכון ולמניעת נפילות

באיבוד לקוחות? ניגע בכמה נקודות מרכזיות.

 

יעדים ומדדים     

כל עוד קהל הלקוחות שלכם אינו מרבי ברשת, מטרתכם המרכזית בתכנית השיווקית הינה גמישות מירבית ויכולת התאמה. התמקדו במציאת אותם לקוחות אשר יגלשו ויתעניינו בתוכן של העסק שלכם. תצליחו לקלוע ללקוחות הרלוונטים לכם אם תפרקו את התכנית לעמודות פרטניות לכל קהל יעד לפי מוצרים\השירותים שאותו העסק מציע. בצעו הערכה עבור כל חלק ביחידות הקטנות הללו ולאחר מכן סכמו כדי לקבל תמונת מצב כוללת.

דבר שיעזור לכך הוא קביעת מדדים. המדדים הינם נתונים שעליכם לאסוף בכדי לזהות האם אתם עובדים על פי היעדים שקבעתם למטרת פרסום התוכן של העסק. המדדים צריכים להיות כאלו שקל לכם לאסוף. חשוב שיהיו חד משמעיים ויתאימו ליעדים. בעזרת המדדים תוכלו לעקוב אחרי התקדמות האתר, כמה הוא תורם לכם לעסק והאם התוכן והשירותים שמופיעים בו מספקים לקוחות ותיקים וחדשים. כך תצליחו להבין כיצד לשפר את מעמד העסק שלכם באתר על פי ההתקדמות והתרשמות הלקוחות במהלך גלישתם באתר. הרבה מנראות האתר והסידור שלו – מציג ללקוחות את טיב העסק וכיצד הוא בנוי.

 

רכישת אמון הלקוח

כאשר עסק רציני היה ממתג את עצמו נכון, הוא היה ממהר להנחיל את שפת המותג שלו על כל פריט אפשרי. מודעות פרסום, חלונות ראווה, אריזות מוצרים וכו'. אין ספק שהלקוח חווה חוויה חזותית אחידה לאורך כל תהליך הרכישה ובסופו מרגיש שבחר בשירות הנכון עבורו. אמונו במותג הולך ומתגבר לאורך התהליך ועד לתוצאה הסופית.

אמון הלקוח זהו אחד הדברים החשובים ביותר שהעסק מעוניין להשיג. ברגע שמצליחים לקבל את אמון הלקוח, העסק יזכה להגדיל את מעגל לקוחותיו הקבועים ויזכה בפרסום איכותי ולא משוחד או מזויף. זהו הפרסום היעיל ביותר לטווח הארוך. כך עסקים היו ממשיכים להתקיים עם המיתוג שלהם עד הגעתו של העידן הדיגיטלי ששינה את תצורת השיווק הרגילה.

עולם הדיגיטל פותח אינספור דלתות חדשות בנושא המיתוג, ומציע לנו כמות גדולה של כלים בהם נוכל להשתמש כדי להפוך כל מותג לרווחי ומצליח יותר. ככל שנשתמש ביותר כלים, כך פוטנציאל הרווחיות של המותג שלנו יעלה.

 

מיתוג ושיווק נכון

כאשר מדובר באתר תדמיתי שמטרתו להעצים את העסק ואת איכות שירותיו, החוויה החזותית מונגשת כמעט באותה הדרך. השוני הוא שהמוצר לא בהכרח יהיה מוחש פיזית אלא יופיע דרך הרשת ובפרסומים דיגטיליים. האפשרויות לכך הן מרובות, היצרתיות בהכרח חייבת להיות נרחבת ומתחדשת לאורך זמן. כיום שוק הלקוחות באינטרנט נחשף לאלפי פרסומות במהלך גלישתם היומיומית, חשוב שהעסק שלכם יבלוט בין כל אלו וימשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטינצאלי.

כמו כן באתר העסק התדמיתי הנגשת השירותים צריכה להיות ברורה, מחולקת על פי נושאים ספציפיים ובעלות תוכן לא ארוך מידי. המידע צריך להיות תמציתי ומדויק. רוב הגולשים לא אוהבים תוכן כבד ובעל פרטים רבים. המעוניינים כבר יצרו איתכם קשר ויקבלו פרטים הרלוונטים להם. באתר הציגו את הפרטים שכוללים את מירב הלקוחות העונים על כלל הקריטריונים המרכזיים. במשרד פרסום "ירדן דיגיטל" תוכלו למצוא את הכיוון הנכון לשיווק ומיתוג העסק שלכם. תגיעו לדרך ממוקדת וברורה לכל תהליך בניית התוכנית השיווקית הרלוונטית לכם וללקוחות דרך האתר התדמית.

שימו לב שתצוגת ואופן עיצוב האתר תורמת גם כן למשיכת העין של הלקוחות הפוטניצאליים.

התייעצו עם מומחים בנושא בניית אתרים תדמיתיים ואל תוותרו על הפרטים הקטנים שאולי לא תמיד נראים לעין, אך כן מושכים את הלקוחות כאשר הם מחפשים עסק שירותי, מקצועי ונוח למענם.

במשרד פרסום ירדן דיגיטל תוכלו למצוא את הכיוון הנכון לשיווק העסק שלכם.

 

גרף נתונים

אולי תאהבו גם את