כל העוקבים שקניתי לאינסטגרם מזויפים: מה עושים במצב כזה?

תמורת תשלום מינימלי ניתן לקנות כיום עוקבים לאינסטגרם ולהפוך את העמוד שלכם לפופולרי ואת התכנים שלכם לוויראליים.

אך מה קורה כשקונים עוקבים מזויפים? כיצד זה משפיע על העמוד שלכם ומה עושים?

 

למה משתמשים קונים עוקבים לעמוד האינסטגרם שלהם?

בעידן הנוכחי כל אדם או עסק נמדדים על פי מספר העוקבים שלהם בעיקר בקרב הצעירים. ככל שיש לכם יותר עוקבים ויותר לייקים אתם יותר פופולריים ומשדרים שהעסקים שלכם או אתם ברמה וסטטוס גבוהים. ישנם עסקים המשלמים לדוגמנים או לאושיות אינסטגרם שכר על מנת שיפרסמו את המוצרים שלהם וזהו מקום העבודה שלהם לכל דבר. ככל שלאושיות הללו ישנם יותר עוקבים כך הם מקבלים יותר כסף עבור השירותים שלהם. המגמה של עסקים או אנשים הרוצים למתג את עצמם היא להגדיל את מספר העוקבים שלהם. זאת מכיוון שלמספר העוקבים יש השפעה על האלגוריתם של האינסטגרם. האינסטגרם מדרגת אותם לרמה גבוהה יותר וכך המוצרים שלהם נחשפים למשתמשים נוספים. מידת החשיפה הזו מייצרת בנוסף עוקבים חדשים. לפיכך, קניית עוקבים מאפשרת חשיפה יותר מהירה ואפקטיבית.

 

מה קורה כשקונים עוקבים מזויפים?

קנייה של עוקבים מזויפים לאינסטגרם עלולה לפגוע בעמוד החשבון ובמיתוג שלכם. האלגוריתם של האינסטגרם מזהה אם העוקבים שלכם אמיתיים או לא והוא עלול להוריד את החשיפה שלכם. העוקבים המזויפים אינם מעלים בוטים שהמטרה שלהם לעקוב אחריכם ולכן קל לגלות שהם פיקטיביים. במקרים כאלו גם החשבון שלכם באינסטגרם עלול להיחסם! בנוסף, כשהאינסטגרם מזהה זיופים מחברה המוכרת עוקבים לא מהימנים היא חוסמת אותם ולכן הם לא ישרתו את המטרות שלכם. חוץ מזה העוקבים המזויפים לא מגלים מעורבות רבה והאינטראקציה שלהם בעמוד חלשה. התופעה הזו גורמת לאלגוריתם לזהות מהר מאוד את הזיוף.

 

מה עושים במצב כזה?

ראשית יש לבחור בחברה אמינה המוכרת עוקבים איכותיים של משתמשים אמיתיים המעורבים מבחינת האינטראקציה בעמוד שלכם. תוכלו לדעת זאת באמצעות המלצות והצלחות מוכחות מאנשים שהתנסו בכך. שנית, יש להסיר את העוקבים המזויפים במהרה ולקנות עוקבים אמינים בהדרגה. כצעד ראשון קנו בין 500-1,000 עוקבים ובדקו את מידת ההשפעה שלהם על העמוד שלכם. האם התכנים מקבלים יותר חשיפה? האם העוקבים פעילים? האם העוקבים מושכים עוקבים חדשים? וכן הלאה. עדיף שיהיו לכם מעט עוקבים איכותיים מאשר הרבה עוקבים מזויפים כי יש לכך השלכות בבחירה נבונה של חברה המספקת שירותים אלו. כך גם מבחינת קניית תגובות או לייקים. ככל שהחברה תעניק לכם שירות מקצועי יותר עם עוקבים אמיתיים שלהם חשבונות קיימים והם יהיו פעילים, כך תוכלו לצבור תאוצה ולהיחשף לכמה שיותר משתמשים אחרים. לצד זה, העלו תכנים מעניינים בשילוב סרטונים, שידורים חיים, תמונות, סטוריס ופוסטים כדי שהעמוד שלכם יהיה מגוון ויעיל.

 

לוגו של אפליקציה

אולי תאהבו גם את