הכירו את סידרת Q של גרילי הגז של weber

חברת די אנד אס, המשווקת הבלעדית של גריל הגז של weber, פועלת בישראל כבר מעל 30 שנה ומביאה את הגרילים האיכותיים בעולם לכל קצוות הארץ.

הגרילים של וובר נחשבים לממציאי גריל הגז ולחלוצים בתחומם. בהתאמה, גם הגרילים של החברה נחשבים לטובים מסוגם בעולם. חברת די אנד אס גאה להיות המשווקת הבלעדית שלהם בישראל.

 

סדרת Q של גרילי הגז של וובר – מאפיינים ייחודיים

סדרת Q של גרילי גז מעוצבים מבית וובר, הושקה לראשונה בשנת 2007 וזכתה להצלחה מיידית בזכות הקומפקטיות של המכשירים, הניידות שלהם ועיצובים מסוגננים, שלרגע לא מפריעים לקיומם של מאפיינים מקצועיים ייחודיים.

הצורה העגולה המאפינת את הגרילים בסדרה Q היא פרי פיתוח ייחודי של חברת וובר, מאפשרת שימוש אפקטיבי ונוח במכשיר ומעניקה לו עיצוב מיוחד ומרשים.

את דגם 1200 למשל, מסדרה זו, אפשר למצוא גם בצבע ירוק עז ובולט, שהופך אותו לפריט עיצובי של ממש, משדרג את נראות המרפסת, או החצר שלכם ומשלב הנאה ויזואלית, עם כל יתר החושים שמשתתפים בחגיגה.

הדגם מתאים במיוחד לעגלה, עליה אפשר להניח אותו לצורך ניידות ונוחות מקסימלית, אך זה לא הכל.

הגריל מגיע גם עם זוג רשתות צלייה מברזל יצוק, ששומר על איכות גבוהה לאורך שנים.

לצד מערכת יעילה ונוחה במיוחד של ניקוז שומנים, הצתה אלקטרונית, מד חום אינטגרלי ומכסה מוגבה, אפשר להבין למה הדגם הזה כל כך מבוקש.

משטח הצלייה גדול במיוחד, גוף הגריל עשוי אלומיניום, משטחי עבודה מתקפלים צמודים לצידי הגריל ומאפשרים עבודת הכנה נוחה ופרקטית ואפילו המבערים עשויים מנירוסטה ומאפשרים פעולה חסכונית, שתאפשר לכם לצמצם את הוצאות הגז.

דגם נוסף מסדרה זו הוא 2200 Q, נחשב גם הוא לאחד הדגמים הנמכרים ביותר בישראל ויש לכך לא מעט סיבות טובות:

הצבעים מרהיבים ומסקים רמה חדשה של אסתטיקה ועיצוב, רשת הברזל היצוק מצופה אמייל, השומר על הברזל מפני תהליכי חמצון למיניהם. שטח הצלייה עצום, מספק מקום גדול לצלייה של פריטי מזון רבים והופך את הגריל מתאים מאוד לאירוח.

גם גוף הגריל, העשוי יציקת אלומיניום איכותית, מאפשר לגריל לעבוד, או לעמוד בכל תנאי מזג האוויר מבלי שתיפגע יכולת העבודה שלו, או האסתטיקה המרשימה שלו.

נוסף על כל אלה, הגריל מחובר למשטחי עבודה ומגשי כלים שאפשר לקפל בקלות, מונח על עגלה איכותית וחזקה ופועל בשיטה מהירה ויעילה, המאפשרת שליטה מלאה במידת הצלייה של הבשרים.

מבערי נירוסטה עמידים מתוכננים לפעולה יעילה, המספקת שימוש חסכוני בגז, חוסכת בעלויות השימוש במכשיר ומספקת פיזור חום אחיד ומהיר.

ייחודיות הגריל הזה לעומת גרילים אחרים בסדרה, באה לידי ביטוי, בין היתר בתוספת קומה עליונה ופנס הלוגן מיוחד, המספק תאורה חזקה לאיש שעומד על הגריל. את הפנס ניתן לחבר לידית הגריל לנוחות מירבית.

 

מאפיינים של כלל הדגמים בסדרה

שתי דוגמאות קלאסיות אלה מייצגות חלק קטן מתוך 10 גרילים איכותיים בסדרה, לכולם יש כמה מאפיינים זהים שכדאי להכיר:

  • אחריות לשנים ארוכות
  • אופציה למשלוח והרכבה
  • התאמה מלאה לשימוש במרפסות
  • מוציאים מעט עשן
  • חוסכים באנרגיה
  • צלייה איכותית במכשיר האיכותי של חברה בעלת שם עולמי

 

בשורה התחתונה

הגרילים של חברת וובר מגיעים מיצרן איכותי ובעל שם ומשווקים בישראל על ידי חברה מוכרת, ותיקה ובעלת מוניטין של אמינות ואיכות.

הגרילים שלנו מתאימים לאנשים שאוהבים בשר, משפחתיות ואירוח, איכות וראש שקט לטווח ארוך. אז איזה דגם אתם בוחרים?

גריל פתוח

אולי תאהבו גם את