הישארו מאורגנים והימנעו מהתנגשויות בתזמון באמצעות אפליקציית פגישות עסקיות

כל בעל עסק מכיר את הרגע המביך הזה שבו הוא מוצא את עצמו עומד מול 2 לקוחות שהגיעו לפגישה בשעה זהה. מדובר במצב לא נעים שמעלה ספקות אודות מקצועיות העסק. מקרה שכזה אירע לנו לפני מספר ימים, כשהגענו לפגישה בבית עסק ונאלצנו לחזור הביתה בבושת פנים. המקרה גרם לנו להבין כי עלינו להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפני בעלי עסקים את האפליקציה שתאפשר להם להימנע מהתנגשויות אלה. הישארו כאן ותצאו מומחים בתחום.

 

תאפשרו למזכירה להתעסק בעניינים חיוניים

בואו נהיה כנים, מרבית ההתנגשויות שמתרחשות בין לקוחות לבעלי עסקים נובעות מתוך הלחץ שמזכירות המשרד חוות. שכן, אלה צריכות לבצע מספר רב של פעולות בו זמנית, למשל:

  • מענה לטלפון
  • העברת שיחות
  • שליחת מיילים לגורמים שונים
  • קבלת קהל
  • צילום מסמכים ועוד

אי אפשר לבצע את כל הפעולות הללו בלחץ של זמנים מבלי לטעות, הרי אנחנו בני אדם בסופו של דבר. בחרנו להציג בפניכם את הפתיחה הזו, כדי לגרום לכם להבין שהגיע הזמן להפחית את העומס שמוטל על המזכירה שלכם. האפליקציה שתוצג בפסקה הבאה תאפשר ללקוחותיכם לקבוע את הפגישה בזמן המתאים להם בקלות וללא צורך ביצירת קשר עם מזכירת המשרד.

מזכיר לטפל בעניינים חיוניים

תכירו את האפליקציה המתוחכמת

עכשיו אפשר להציג בפניכם את האפליקציה שתאפשר ללקוחות לקבוע את הפגישות העסקיות אתכם. אתם יכולים להיות רגועים, גם מי שמגדירים את עצמם כ"מאותגרי טכנולוגיה" יוכלו לתאם לעצמם את הפגישה בקלות. אתם תצטרכו רק לסדר את היומן אחת לזמן מה, כדי שהלקוחות ייכנסו אל אפליקציה לקביעת תורים לעסק ויראו באילו ימים ושעות אתם פנויים.

 

היתרון הבולט ביותר באפליקציה זו – זמינה 7\24

סביר להניח שאתם מכירים את הרגע הזה שבו המזכירה שלכם מנסה "לתפוס" בטלפון את אחד הלקוחות הגדולים של העסק, במטרה לתאם עמו פגישה. סיטואציה זו מובילה לא פעם לקבלת תשובות זהות, למשל: "אני לא יכול לענות כרגע", "אני בפגישה", "תתקשרו בשעות הערב" וכו'. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שתוכלו לשכוח מסיטואציה זו, פשוט כי היא לא תחזור על עצמה לאחר שתורידו את האפליקציה. תעבירו את שם האפליקציה ללקוחותיכם ותמסרו להם שהם יוכלו לתאם לעצמכם תור בכל שעה שהם רק ירצו.

קביעת פגישה

יתרון חשוב נוסף שכדאי להכיר

שימוש באפליקציית לתיאום פגישות עסקיות תגרום לעסק שלכם להיות בעל תדמית מתקדמת טכנולוגית. עובדה זו צפויה להוביל ליתרון משמעותי נוסף – הגעה של לקוחות חדשים שיתעניינו בשירותים שאתם מעניקים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהכיר לכם את האפליקציה לתיאום פגישות עסקיות. בשלב זה אתם מכירים בה מקרוב, כך שעליכם רק לחפש אותה בחנות האפליקציות וליידע את לקוחותיכם אודות ההתקדמות של העסק, כדי שהם יוכלו לתאם את הפגישה ביניכם בזמנם החופשי.

אפליקציית פגישות עסקיות

אולי תאהבו גם את