החשיבות למיתוג לעסק המתבסס על פעילות דיגיטלית

בואו נסביר מה זה מיתוג. מיתוג הוא תהליך של יצירת זהות ותדמית לגוף, עסק או אדם מסוים. מותג פירושו מוצר שלם בעל תדמית מסוימת. אז מה זה מיתוג עסקי? גיבוש העסק לכדי ישות אחת עם אופי אחיד ותדמית מעולה. אבל זה לא הסוף – את הזהות והתדמית שיצרתם יש להפוך לביטויים ויזואליים, כלומר קו עיצובי, סלוגן, לוגו ושם לחברה. למה צריך מיתוג עסקי? הוא עוזר לכם להבין לאן אתם רוצים להגיע, להתאים את כל הפרטים בעסק שלכם ליעד שלכם וליצור תדמית מדהימה לעסק שלכם בקרב הלקוחות. כשעסק מבוסס ויודע מה הוא רוצה ולאן הוא חותר סיכויי ההצלחה שלו גדלים. למה זה חשוב דווקא לעסק דיגיטלי? למה זה חשוב דווקא באינטרנט? ואיך תצליחו ליצור מיתוג נכון? הכל מחכה לכם בכתבה הבאה.

 

הכל זה מותגים

היום אנשים קונים מוצרים לא בגלל שהם אוהבים את המוצר, אלא כי הם אוהבים את המותג. אנשים נהנים להראות מה הסטטוס שלהם ומאיזה מעמד הם על ידי שימוש במותגים. אם אתם רוצים להפוך את העסק שלכם למותג יוקרתי עליכם ליצור תדמית מושלמת – לוגו אופנתי, קו עיצוב שמדבר אל הלקוחות שלכם וכיוצא בזה. באינטרנט הרדיפה אחר מותגים היא אפילו גדולה יותר, כיוון שהם כל מה שיש. אנשים יכולים לפרסם את עצמם באינטרנט בצורה שמנותקת מהמציאות – ועדיין יעקבו אחריהם כי זה מה שאחרים רואים. בקיצור, התדמית שאת יוצרים באינטרנט זה הכלי היחיד שלכם לנצח. באינטרנט המשווק הטוב מנצח ולא מי שיש לו את המוצר הכי טוב. לפרטים על  מיתוג עסקי ע"י Interload.

 

דפדוף מהיר

בזמן שהגולש עובר בין אתרים הוא מתעכב רק על מה שמושך אותו. אם תצרו מיתוג מסקרן וחדשני תוכלו לתפוס את העיניים של גולשים רבים. עליכם להתאים את המיתוג לקהל היעד שלכם כדי להפוך אותו לאפקטיבי – אל תבחרו מה שיפה בעיניכם, תבחרו מה שיהיה יפה בעיני הלקוחות שלכם. באינטרנט יש חשיבות עליונה למיתוג כיוון שהוא כל מה שיש לכם כדי להצליח – בשונה ממפגש אנושי בו לא רק הפן החזותי משחק.

 

אינטרנט הוא כלי חזותי

החוש שעובד הכי הרבה בעת גלישה באינטרנט הוא חוש הראייה. בעזרת החוש הזו אנחנו בוחרים לאיזה אתר להיכנס, איזה מוצר לרכוש ואחרי מי לעקוב ברשתות חברתיות. העיניים שלנו מספרות לנו הרבה – מספיק מבט על לוגו של אתר כדי להבין אם הוא מתאים לרצונות שלנו ולגיל שלנו. כיוון שהאינטרנט משתמש בכלים חזותיים, כמעט ורק בהם, יש ליצור מיתוג עסקי משובח שיביא את העסק שלכם לשיאים חדשים. מה זה כולל? צרו לוגו מקורי ואופנתי לאתר, צרו סלוגן מושך ומצחיק, הקפידו על קו עיצובי בכל מה שקשור לעסק שלכם ובקיצור תצרו תדמית מושכת, צעירה ובולטת.

מיתוג

אולי תאהבו גם את