ההבדל בין שרת שיתופי לשרת פרטי – יתרונות וחסרונות

קשה לדמיין את הכלכלה המודרנית ללא האינטרנט.

האינטרנט שינה את האופן שבו אנו עושים עסקים ואפשר לראות כי החברות הגדולות בעולם כמו אמזון, פייסבוק, אפל וגוגל כולן קשורות לאינטרנט.

לכן גם בעתיד אנו נראה התרחבות של מגזר הטכנולוגיה ועוד ועוד אתרים חדשים יכנסו לשוק.

על רקע זה אנו חייבים לציין שכאשר אנו יושבים בבית וגולשים באינטרנט אנו לא חושבים איך כל האופרציה הזאת עובדת ואם אתם בעלים של עסק אתם חייבים להבין איך האתר שלכם עובד.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתר אינטרנט לא יכול לעבוד ללא שרת צמוד וכאן עולה השאלה האם כדאי לנו לבחור בשרת שיתופי או פרטי.

אם כן שרת פרטי הוא שרת אשר מאחסן רק את האתר שלנו וככזה הוא הרבה יותר חזק משרת שיתופי המאחסן עוד מאות אתרים אחרים.

לכן פעמים רבות שרת פרטי עדיף על פני שרת שיתופי וזה משהו שאתם חייבים להבין.

 

רוצים לבחרו בשרת? וודאו כי הוא בטוח מבחינה הגנת הסייבר שלו

פעמים רבות היתרון של שרת שיתופי שהוא יהיה יותר זול מאשר שרת פרטי וזה משהו שאנו צריכים לחשוב עליו. על רקע זה אנו חייבים לציין שבין אם אתם בוחרים בשרת שיתופי ובין אם בשרת פרטי אתם חייבים לוודא כי יש לשרת הגנת סייבר טובה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה ששרת יגרום למסירת מידע אישי עליכם או על הלקוחות שלכם ולכן ההגנה של השרת היא חשובה ביותר ואנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לעבוד עם השרת הבטוח ביותר שיש.

 

וודאו כי לשרת יש גיבוי יומיומי

אחסון אתרים מהיר הוא דבר מעולה לאתרים רבים וככל שהאחסון יותר מהיר כך האתר שלכם יפעל יותר מהר ולכן כאשר גוגל ידרג אתכם הוא ידרג אתכם גבוה יותר בגלל שהאתר שלכם מהיר יותר וזאת תודות לאחסון מהיר. אך אחסון אתרים מהיר הוא לא הדבר היחיד שאתם צריכים לתת עליו דגש ולצד זאת אתם צריכים גם לוודא כי לשרת יש גיבוי נתונים יומי. כך במקרה של תקלה בשרת יהיה לכם גיבוי לאתר שלכם וזה שווה המון. אל תגידו לא ידעתי או לא חשבתי, גיבוי יומיומי הוא הכרחי ואסור לאחסן אתר על שרת בין א פרטי או שיתופי ללא גיבוי צמוד ויומיומי.

 

שימו לב לשירות הלקוחות של השרת

עוד נקודה שאתם חייבים להבין היא שיש משמעות לשירות הלקוחות של השרת. במקרה של תקלה באתר עקב בעיה עם השרת הדבר האחרון שאתם רוצים זה לחכות עכשיו שנים למענה ולכן לפני שאתם מאחסנים אתר על שרת בין אם פרטי או שיתופי אתם חייבים לוודא כי לשרת יש שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

מכשירים מחוברים

אולי תאהבו גם את