האטרקציות לאירועים המגניבות ביותר ב2020

זה כמעט לא משנה מה אתם חוגגים, או איזה סוג אירוע אתם מקיימים, ברוב המקרים תצטרכו גם אטרקציות לאירועים. אטרקציה לאירוע כוללת סוגים שונים של מופעים, לפעמים אפילו מופעים למבוגרים בלבד! מכירים אומני חושים? אחלה אופציה!

מחפשים אחר אטרקציות לאירועים ב-2020? קודם כל, אנחנו אישית ממליצים להתאים את סוג האטרקציה לסוג האירוע שלכם, אבל זאת לא חובה. אתם יכולים גם "לשבור את הקרח" עם איזו אטרקציה SUPER כיפית, למרות שמדובר באירוע עסקי. אנשים הרבה יותר נהנים לעשות עסקים כשהם מחויכים. אבל בואו נדבר על האטרקציות הכי מובילות באירועים כמו חתונות.

 

האטרקציות הכי חמות ב-2020 לכל סוגי האירועים

אטרקציה לחתונה יכולה לכלול לא מעט מופעים מגניבים, כמו למשל מופעי אש, מופעי תאורה מדהימים, מופעים של מעגלי מתופפים ועוד.

כשאנחנו אומרים לכם אטרקציות לחתונה ובאותו המשפט גם מוסיפים את צמד המילים "מעגל מתופפים", אנחנו רוצים שתבינו: מדובר בחוויה מאוד, אבל מאוד עוצמתית!

דמיינו לכם מעגל שלם של מתופפים (על כל מיני סוגים של תופים, מה שיוצר גיוון אדיר בסאונד) שפותחים את שערי שמיים בעזרת התיפוף שלהם! פשוט מדהים.

 

אטרקציית אירוע שמתאימה לכל אורח ואורחת

מעבר למעגלי מתופפים, ב-2020 אנשים רבים בוחרים למקם באירועים שלהם תאי צילום. תא צילום לחתונות הוא אטרקציה יחסית מובילה, אך בהחלט לא חדשה בנוף. למעשה, האטרקציה הזו הגיעה אלינו ישירות משנות ה-90, אז תאי צילום שימשו אנשים עבור תמונות פספורט.

לרוב, תאים אלו היו ממוקמים בתחנות אוטובוס מרכזיות בערים. מאז, תאי צילום לחתונות נהפכו אטרקציה לאירועים של ממש, והם כיום מגיעים בצורתם הדיגיטלית. ניתן למקם אותם באולם החתונה, ככה שאנשים יוכלו להצטלם בתוכם ולשתף תמונות ב-LIVE למדיות החברתיות השונות. יש קרובים בחו"ל? הם יכולים להנות מהחתונה ב-LIVE! אדיר!

 

אילו אטרקציות נוספות נראה ב-2020 באירועים?

עוד באירועים ב-2020, אפשר למצוא מראות מסוגים שונים. ישנן מראות סלפי, מראות רטרו, מראות ביוטי, מראות X ועוד. המראות האלו הן אטרקציה מעולה, שמשתנה מסוג מראה לסוג מראה. בסופו של דבר, הן כולן מספקות מדיה עשירה ומגוונת, ככה שלכל האורחים תהיה מזכרת מהאירוע. כיף גדול.

אטרקציה מומלצת לאירועים ב-2020? קבלו את ה-AIR GRAFFITI! אייר גרפיטי הוא אטרקציה לסוגים רבים ומגוונים של אירועים, שבעצם מאפשרת לכם ליצור גלויה משלכם של האירוע. הגלויה תהיה מזכרת דיגיטלית שריססתם בצבע, ותוכלו לשתף אותה ברשתות החברתיות, לשמור אותה בנייד ועוד.

אנשים בימינו אוהבים לתעד ולהיות מתועדים, אז אנחנו שמחים להכיר לכם את ה-GREEN BOX – חוויית צילום אירועים של שנות ה-2020! אטרקציה זו מאפשרת לכם להנות מסט של צילומים ממש כמו בסרטים, בעודכם מחליפים תפאורה ותלבושות מצילום לצילום. זהו סט צילומים נייד, שאפשר להוביל לכל אירוע ולכל לוקיישן.

לא משנה באיזו אטרקציה לאירועים תבחרו, העיקר שתהנו, מזל טוב!

תופים

אולי תאהבו גם את