4 דרכים להכיר טכנולוגיה יותר לעומק

נראה שכל יום יש התפתחות חדשה. בין עולם הקריפטו, NFT, ואינספור החידושים במכשירים השונים, קשה מאוד לעמוד בקצב.

לכבוד כל החידושים והמורכבויות של העולם החדש והמתחדש שלנו, ריכזנו עבורכם את הדרכים המומלצות ביותר שהצעידה בהן תאפשר לנו להכיר את הטכנולוגיה המודרנית יותר בקלות.

 

קורסים ייעודיים

הפתרון המתבקש עבור כל אלו הוא קשת רחבה בצורה של קורסים, מדריכים מהירים אונליין ושיעורים שבטח ובטח יש במרכז החינוך העירוני שלכם. הדרכות טכנולוגיות החליפו צורות רבות לאורך השנים:

  1. הנגשה טכנולוגית לגיל הזהב באמצעו פרויקט להב"ה
  2. קורסים ומדריכים בפורומים השונים
  3. שיעורים על טכנולוגיה בחסות מרכז צעירים עירוני

כיום ניתן למצוא בקלות הדרכות טכנולוגיות ברשת, שיוכלו בקלות רבה להסביר ולבהר את הנושאים הדחופים והמורכבים ביותר.

 

מגזינים חודשיים

עם כל הכבוד למרחב האינטרנטי, מגזינים שעוסקים בטכנולוגיה, פיתוחים, מכשירים מתקדמים ועוד נושאים רבים; קיימים כבר עשרות שנים ואפילו היום הם רלוונטיים מתמיד. ניתן למצוא במגזינים אלו גם מדריכים וגם הסברים על הפיתוחים השונים ודרכי השימוש השונות בהם, בין אם מדובר במכשירים סלולאריים, אביזרים לבית, מרחב האינטרנט ועוד …

 

חוכמת ההמון

חוכמת ההמון, או בשמה השני "מוח כוורת", היא הכינוי לשימוש בעצת הקהל הרחב. ראיתם בעבר פוסט פבייסבוק שמבקש עצה לגבי מוסך, לצורך הדוגמה? זו דוגמה קלאסית לשימוש בחוכמת ההמונים. מחקרים מוכיחים שחוכמת ההמון יכולה להביא את האדם לתוצאה הממוצעת בהתאם לשאלה שלו, או לממוצע באיסוף נתונים כמותיים.

התייעצויות חיצוניות עם מכרים, משפחה או אפילו התייעצות מקוונת בפלטפורמה חברתית יכולות לקדם את האזרח הממוצע לתשובה ולמקור ידע אופטימלי לבעיה שלו.

 

ראש בראש

אומרים שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבעיות שלנו היא להסתכל לבעיה בפנים ולהתעמת איתה. דוגמה קלאסית בכל הנוגע לטכנולוגיה, היא לאתגר את עצמנו במשימה. למשל, יצירת גיבוי בענן הגוגל שלנו או בענן של אפל, תלוי איזה מכשיר יש לכם. מחקר עצמי ומעקב אחרי מדריכים יכולים ליצור אצלנו חווית למידה עצמית. ברגע ששיטה זו תוביל אותנו לתוצאה שלנו, נקבל תגמול בצורה של סיפוק והצלחה ומשם זה נהיה פשוט יותר.

התמודדות עצמית ולמידה עצמאית מחזקות את הביטחון העצמי שלנו ואת תחושת המסוגלות

 

זה לא קשור ליעד בכלל

לפני שאנחנו מסיימים את דברינו במאמר זה, חשוב מאוד שתזכרו את המסר המרכזי. להכיר לעומק טכנולוגיה זה יעד מאוד מופשט. אף אדם לא יוכל להכיר טכנולוגיה עד לשורשיה העמוקים ביותר, ובטח שלא את כל החידושים. המטרה היא באמת למצוא דרך למידה והכירות שנוחות לנו כאנשים, שבאמצעותן יהיה קל יותר להכיר את העולם הזה, לרתום אותו לעזרינו וכמובן – גם להנות ממנו. בין עם מדובר בהדרכות, מדריכים או למידה עצמית, יכולת למידה היא יעד האמיתי.

 

טלפון

אולי תאהבו גם את