מותר להשוות – כללי מפתח לבניית אתר השוואת מחירי תקשורת

עם העלייה במגוון האפשרויות בשוק התקשורת, חלה גם תמורה באתרי השוואות המחירים הנוגעים לשוק זה. אתרים אלו עושים סדר בחבילות השונות המוצעות לצרכן ומסייעים לו לגבש תמונת מצב רלוונטית לגבי המוצר המבוקש. עם זאת, בניית אתר השוואות מסוג זה הינה אתגר לא קל בכלל. בכתבה הבאה ריכזנו מספר כללי זהב לבניית אתר מנצח.

 

ידע שווה כוח צרכני

המרכיב העיקרי העומד בבסיס כל אתרי ההשוואות (כמהזה, מוזילים, Smartcut וכדומה) הוא הנגשת הידע הקיים והצגתו באופן ברור ומקיף. כך יכול הצרכן לעמוד על היתרונות הגלומים בכל חבילה או מוצר ביחס למחירם, ולקבוע את הסל המתאים ביותר עבורו. לשם כך, על המידע להיות מדויק ככל הניתן ומקיף ככל הניתן – בפרפרזה על שפת בתי המשפט אפשר לומר שחובה על האתר להציג רק את המידע ואת כל המידע. אם חברות תקשורת מסוימות יישמטו מהסקר, או שמוצריהן יוצגו עם מחירים שגויים, כל הפואנטה של אתר ההשוואות תלך לאיבוד.

בהקשר הידע חשוב להקפיד על התפרסות לכל תחומי התקשורת הרלוונטיים. בשונה מימים עברו בהם המושג תקשורת הסתכם בטלפון קווי ותו לא, היום יש מבחר של אפשרויות: סלולר, אינטרנט, טלוויזיה ועוד. אתר שלא יציג מידע בכל התחומים הללו יהיה בחסרון מהותי לעומת אתרי השוואות אחרים ויאבד מכוחו.

 

אתר יוצר תוכן יוצר אתר

דרך מוצלחת להיבדל מאתרי השוואות נוספים שקיימים בשוק היא יצירת תוכן איכותי ובלעדי. באמצעות תוכן רלוונטי תוכלו למשוך קהל יעד רלוונטי לאתר שלכם, ולהגדיל את התנועה בו באופן משמעותי.

אם עסקינן בתקשורת, הרי שכמות התוכן שאפשר לייצר היא כמעט אינסופית. מומלץ להשקיע בכתבות המסבירות מושגי יסוד שונים בתחום, בסקירות של מוצרים וחבילות באופן מפורט ובעדכונים וחדשות מהזירה התקשורתית והטכנולוגית. כל אלו יוסיפו נדבך של עומק לאתר האינטרנט וישוו לו חזות רצינית ומקצועית.

 

העיצוב הוא שחשוב

לעיצוב אתרי אינטרנט יש תפקיד קריטי בנוחות הביקור בהם ובמשיכת הגולשים להיכנס אליהם ולבלות בהם זמן רב. למעשה, אם העיצוב מסורבל ומקשה על המשתמשים באתר, כל שאר הפרמטרים לא מעניינים, ללא קשר כמה הושקע בהם מאמץ.

מוטב ליצור אתר קליל בצבעים פשוטים ומתאימים שאינם מכבידים על העין. חשוב למקם סרגל התמצאות נוח באתר, ובמקרים רבים גם כדאי להוסיף אופציית חיפוש בתוכו. בעיצוב לא פעם טעם טוב הוא בעיקר שאלה של מינונים. לדוגמה, טקסטים בפונטים גדולים וצעקניים אינם נוחים לקריאה, אך גם כאלו הכתובים בפונט זעיר יהוו אתגר לא נחוץ – לכן ההמלצה היא ללכת על מקום טוב באמצע.

בכל מקרה, עיצוב אתרי אינטרנט הוא עניין מקצועי לחלוטין, ומשום כך שווה להשקיע בו ולהיעזר בעצתם של מומחים לתחום, גם אם הדבר כרוך בעלות כספית. ככל הנראה זה ישתלם לכם בטווח הארוך.

 

אתר

 

אולי תאהבו גם את