איך תקימו אתרים יעילים לדרופשיפינג

אתרי דרופשיפינג הם אתרים בהם ספקים שונים מציעים סחורה למכירה ושולחים אותה ישירות ללקוחות.

אתם יכולים להיות חלק מהתהליך ולהרוויח אם תקימו אתר יעיל לשם כך.

המאמר יפרט כיצד תקימו אתרים יעילים לדרופשיפינג.

 

מה צריך לעשות כדי שיהיה לכם אתר דרופשיפינג?

אתרים לדרופשיפינג הם אתרי מכירת מוצרים דרך האינטרנט המגיעים ישירות לבית הלקוח כמו איביי למשל. על מנת שגם אתם תוכלו להשתלב במכירות ולגזור עמלות יפות שיעניקו לכם הכנסה נוספת עליכם לפתוח חשבון באיביי ולאחר מכן בפייפאל לפי שלבים מוגדרים מראש. אך על מנת לעשות זאת תצטרכו לקבל הדרכה מאנשי מקצוע שילמדו אתכם כיצד לנהל את האתר ולסחור בדרופשיפינג. ישנם קורסי הדרכה רבים שחלקם מקוונים עם סרטוני הדרכה ללא עלות. ברגע שלומדים את הפעולות הדרושות באופן פרודוקטיבי מקימים אתר ומתחילים למכור ולתווך בין הספקים השונים ללקוחות.

 

כיצד יתבצע דרופשיפינג באתר שלכם?

בראש ובראשונה יש למצוא חברה המבצעת דרופשיפינג כמו איביי. מעלים למכירה לחשבון שפתחתם או לאתר שלכם את המוצרים שלהם מבלי שתצטרכו לשלם עליהם. הלקוחות שגולשים באיביי יגיעו למוצרים להם הם זקוקים וביניהם גם המוצרים שתפרסמו בחשבון שלכם. ברגע שהמוצרים נמכרים הלקוחות משלמים לחשבון הפייפאל שלכם את התשלום ואת דמי המשלוח. כאן אתם נכנסים לפעולה ושולחים את הכסף לספק. הספק שולח את המוצרים שרכשו הלקוחות ישירות אליהם והעמלות שלכם הם ההפרש בין מה ששילמתם לספק לבין מה שהלקוחות שילמו על המוצרים. דהיינו, אם מכרתם מוצר שעלותו 50 ₪ + דמי משלוח, הספק יבקש שתעבירו אליו 40 ₪ +דמי משלוח ואתם תרוויחו 10 ₪ על המוצר.

 

צריך לדעת מה לבחור

אתם מעלים דף עם שם ותמונות של מוצר והמפרט שלו לאתר שלכם באיביי וכך למעשה משווקים אותו אז למה שלא תקבלו על כך עמלה? בנוסף, אתם דואגים שהספק ישלח בזמן את הסחורה ומשמשים כמענה ללקוחות אשר נתקלו בבעיות. ככל שתהיו בזמינות גבוהה יותר ללקוחות, כך הדירוגים באתר שלכם יהיו גבוהים יותר והשירות שלכם יהיה יעיל יותר. הפטנט הוא לבחור במוצרים שיש עליהם ביקוש, הטרנדים החמים בשוק ולמעשה מה שאנשים צריכים. אינכם משקיעים כסף על כך אך קיים סיכון במוצר שלא מצליחים למכור. זאת מכיוון שמעלים אותו לחשבון או לאתר שלכם באיביי ובמידה והוא לא נמכר יש עליו עלות מסוימת. אך ניתן להימנע מכך אם עושים דרופשיפינג יעיל.

 

דרופשיפינג יעיל

על מנת לעשות דרופשיפינג יעיל יש למצוא ספק אמין ולעשות חקר שוק. הכוונה היא לבדוק מה המוצרים הנמכרים ביותר, האם הם מתאימים לרוח התקופה, האם הם איכותיים, מאלו חומרי גלם מייצרים אותם, למה אנשים מעדיפים אותם על מוצרים הדומים להם ועוד. זהו את הפוטנציאל במכירת המוצרים והתחילו להרוויח.

 

חנות

אולי תאהבו גם את