איך מעצבים אתר תדמית?

אם להיות כנים, היום אין יותר מדי ברירות, בעלי עסקים צריכים שיהיה להם אתר, הצרכנים היום מתחילים את החיפושים שלהם בגוגל והמשמעות היא שאם אין לכם אתר, אתם כאילו לא קיימים. אז איך מעצבים אתר תדמית יפה שמעודד את הגולשים לרכוש או להשאיר טופס ליד? כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

 

מה חשוב שיהיה באתר תדמית?

אז נכון, ברמת העקרון לכל אתר יש מבנה שונה, אבל עיצוב אתרי תדמית ברוב המקרים יכלול את העמודים הפנימיים הבאים:

עיצוב אתרי תדמית

  • עמוד הבית

כמובן, לכל אתר יש עמוד בית, שהוא בעצם עמוד המוצא שממנו מתחילים את הניווט באתר. עמוד הבית צריך להיות נקי, מזמין ואם אפשר תמונה שלכם, או של בית העסק כדי לייצר קרבה, אז מה טוב! בנוסף לכך, חשוב שבעמוד הבית יהיה אופציה להשאיר פרטים.

 

  • עמוד צור קשר

עמוד צור קשר הוא אחד העמודים החשובים ביותר באתר וחשוב מאוד שהוא יהיה ברור ומזמין. ככל שעמוד הצור קשר יהיה בולט יותר ככה יהיה לגולש קל יותר להתמצא וליצור איתכם קשר בנוחות.

 

  • עמוד אודות

עמוד אודות הוא בעצם סוג של כרטיס ביקור עבורכם. זה המקום לספר על העסק שלכם, איך הוא נולד, מה האני מאמין שלכם ולא פחות חשוב, מה החזון שלכם.

 

  • עמוד בלוג תוכן

עמוד בלוג תוכן הוא מעין עמוד לובי אשר מוביל לכתבות התוכן השונות שיש באתר. חשוב מאוד להכניס תכנים רלוונטיים לאתר בעיקר על מנת לשפר את המיקום שלכם בקידום האתר באופן אורגני (SEO).

אתר באופן אורגני (SEO)

למה עיצוב האתר כל כך חשוב?

עיצוב האתר שלכם הוא בעצם מה שמפריד בניכם לבין המתחרים שלכם. ככל שהאתר יהיה יותר ברור ונוח לשימוש, ככה חווית המשתמש תהיה טובה יותר. מה ההשפעה של עיצוב האתר?

 

  • למשוך אתר הגולשים

לא משנה כמה תשקיעו ב-SEO, אם האתר שלכם לא יראה יפה והעיצוב שלו לא יהיה מזמין, גולשים יתקשו לשהות בו זמן רב או לקרוא את התכנים הקיימים בו.

 

  • לייחד את העסק שלכם

מיתוג הוא תחום שלכם שכל המטרה שלו הוא לייצר זהות עבור העסק שלכם. עיצוב האתר שלכם זה בדיוק המקום ליצוק את הערכים שלכם ואת האנרגיה שאתם רוצים לשדר.

 

  • הנעה לפעולה

עיצוב בולט הוא חלק סופר משמעותי להניע את הגולשים באתר. עם כל טוב הלב שלכם, המטרה שלכם היא לא רק להעניק מידע אלא גם להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם. לכן חשוב לאורך כל האתר לעצב כפתורים מניעים לפעולה.

 

סיכום

אז מה היה לנו במאמר הזה? דיברנו על אתר תדמית ועל העמודים הפנימיים שחשוב שיהיו בו, על מנת לקלוע לצרכי הלקוח. בנוסף לכך, מנינו את היתרונות בעיצוב אתר תדמית ואת החשיבות של העיצוב להצלחה של האתר.

עיצוב אתרי תדמית

אולי תאהבו גם את