איך לשווק משרד עורכי דין בתקציב גבוה?

בעלי משרד עורך דין? רוצים להרחיב את כמות הלקוחות שלכם ומוכנים גם לשלם בהתאם. עלייך ללמוד כיצד לקדם ולשווק את המשרד שלכם. במאמר הבא יסביר בדיוק את זה.

 

להלן חמש דרכים לשווק ביעילות את משרד עורכי הדין שלך:

 

אימייל אימייל אימייל

נתונים סטטיסטיים בענף טוענים כי שיווק בדוא"ל הוא אחת האסטרטגיות היעילות ביותר שיש. התשואה על ההשקעה גבוהה: 150 שקל על כל 3 שקל, לפי דו"חות שבוצעו בנושא. זה יכול להיות בגלל העובדה שאתה משווק לא רק ללקוחות הנוכחיים שלך, שכבר רכשו את השירותים פעם אחת, אלא גם ללקוחות עבר שכבר מכירים אותך.

אך על מנת להגיע לשלב זה עם אנשים שאינם לקוחות, עליך לחשוב על כך מראש ולבקש את האימייל ממבקרים חדשים שמגיעים לאתר שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להציע משהו בעל ערך, כמו מידע או ייעוץ חינם בתמורה לאימייל. כמו כן, הימים הטובים ביותר לשלוח מיילים לפיתוח הלקוחות שלך (כמו עלונים, מבצעים, עדכונים וכו') הם בימי שלישי, ואחריהם ימי ראשון.

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא קריטית לא משנה מה תחום העבודה שלך. משרד עורכי דין אינו יוצא מן הכלל למגמה הגוברת הזו, במיוחד אם מדובר במשרד המשרת לקוחות מקומיים, או אחד בעל תחום התמחות ספציפי כמו עורך דין רשלנות רפואית. במילים אחרות, עליך לעסוק בתחום זה באגרסיביות. החדשות הטובות הן שלהשתמש באסטרטגיות SEO לצורך קידום משרד עורכי דין אינו מדע טילים.

כדי להגביר את היעילות של שיווק החיפוש שלך, תצטרך לשמור על עקביות החומר השיווקי ותוכן האתר שלך. הדרך הטובה ביותר לגרום לזה לקרות היא להשתמש באותן מילות מפתח מקומיות בכל הנכסים שלך, כגון דף Google לעסק, דפי נחיתה, פרופילי מדיה חברתית ואתר האינטרנט.

 

מדיה חברתית

כיום, אסטרטגיית שיווק ברשתות חברתיות היא אחד הכלים החזקים ביותר העומדים לרשותכם.

נצלו את שירותי הפרסום הממוקדים שמציעות הרשתות החברתיות. זה מקל לוודא שהמודעה שלך מופיעה במקום בו היא עשויה לעשות את הטוב ביותר ולהגיע לאנשים הנכונים.

 

וידאו ויוטיוב

הנה טיפ להגדלת הדירוג שלך בתוצאות החיפוש של גוגל על ​​ידי ניצול מנוע החיפוש המדורג שני באינטרנט …. יוטיוב!

יוטיוב היא חברת בת שבבעלות גוגל ומבחינת אמינות האינטרנט, גוגל מעניקה לרוב עדיפות לאתרים עם קישור ליוטיוב. פירוש הדבר שהפניות ימצאו את החברה שלך ביתר קלות בגוגל.

בעיקרו של דבר, כעת תוכל לשווק את משרד עורכי הדין שלך בקלות באמצעות וידאו. אבל אתה לא צריך להיות יוצר סרטים מקצועי כדי להפיק את היתרונות של שיווק וידאו. כל מה שאתה צריך זה טלפון או מחשב עם מצלמה כדי להתחיל.

 

שיווק

אולי תאהבו גם את