איך לשווק את העסק בעזרת סרט תדמית

שיווק העסק שלכם בעזרת מטבוחה הוא אחד הדרכים הטובות להגעה לליבם של לקוחות פוטנציאליים או משקיעים, סרט תדמית יכול להעביר אינפורמציה ותחושות בצורה מדויקת ומוחשית יותר אל קהל היעד, הוא מושך תשומת לב ויוצר סקרנות רבה.

 

מה תפקידו של סרט תדמית

סרטי תדמית נועדים בעיקר על מנת למשוך את תשומת לב הקהל, לאחר שתשומת הלב נלכדה ניתן להעביר מידע בצורה קלילה ונוחה, הוויזואליות שלך הסרט מאפשרת המחשות והסברים ברורים. בעידן שבו כמות ענקית של ידע מגיעה לעיניים שלנו בכל רגע נתון חשוב מאוד להקפיד על יצירת עניין מסקרן ומושך בפרסום של העסק.

 

בחירת חברה טובה להפקת סרטון תדמית

סרטון תדמית הוא לא משהו שאפשר לעשות לבד, אם אתם רוצים שהוא ייקלע בול ויעמוד בכל המטרות שאתם מעוניינים להשיג יש לקחת חברה טובה להפקת הסרט – שיהיו אחראיים על ימי הצילום, עריכה, כתיבת תסריט יחד איתכם ועוד. הפסקת הסרט מצריך יכולות ניהול וציוד ברמה גבוהה וכמו כן חשיבה אומנותית ויצירתית שמכירה את הפסיכולוגיה של הפרסום. שאתם בוחרים חברה קחו בחשבון את הדברים הבאים:

  1. נסיון – תוכלו לסמוך יותר על חברה בעלת ניסיון שמציגה לכם תיק עבודות וסרטונים שכבר יצאו לאוויר העולם וקיבלו תגובות ותוצאות טובות.
  2. יצירתיות – אחד הדברים החשובים בסרט הוא להיות יצירתי ומקורי – לבלוט ועם זאת לשדר את הדבר הנכון לקהל היעד שלכם, שהמסרים יהיו מובנים ויעבדו בכמה שיותר פלטפורמות.
  3. אלמנט אנושי – כמו כל דבר בחיים חשוב לשים לב לחיבור האנושי שיש לכם עם בעלי מקצוע, תקשורת טובה והבנה של כל צד.

 

כתיבת תסריט

אחד הדברים החשובים בסרט תדמית או בסרט בכלל הוא תסריט טוב שעומד בפני עצמו ואינו תלוי במזל, מיקום או שחקנים מדהימים אלא הוא כתוב בהקפדה, טוב טעם, תשומת לב למטרות הסרטון וחיבור למהות המוצר. אם העסק רוצה להעביר לצופים את האווירה שיש במקום ומשפחתיות כדאי שיכניס פנימה את הצוות שלו ולא שחקנים חיצוניים ועוד דוגמאות.

 

עריכת הווידאו

אחד השלבים החשובים ביותר בהפקת סרט ופרמטר בלתי נפרד משיווק הסרט החוצה, העריכה היא השלב האחרון לפני הוצאה ובה חשוב להקפיד על בחירת השוטים המדויקים, מילים נכונות, מוזיקה, התחלה וסיום. הסרט צריך להיות על פי סיפור, נרטיב, בעל התחלה אמצע וסוף כך שהצופים יוכלו להתחבר אליו ולהרגיש את השיא שלו. בעריכה חשוב גם לשים לב לאיזה פלטפורמות הסרט עומד לצאת.

 

לסיכום

סרט תדמית הוא דרך מעולה להעביר מידע, עניין וסקרנות לגביי העסק שלכם. כל ייעוץ שיווקי יסכים עם כך שכל מוצר או עסק שרוצים לפרסום את עצמם באיזשהי פלטפורמה דיגיטלית חשוב שיתחיל לבנות סרט תדמית כמה שיותר מהר, אתם תופתעו לראות כמה תנועה הוא מייצר בהשוואה לפרסום במילה או תמונות.

צלמת

 

אולי תאהבו גם את