איזה מתנות יוקרתיות אפשר לקנות אונליין למנהלים

שמענו לא פעם על עובדים ולקוחות שחיפשו מתנה יוקרתית למנהלים בחנות אונליין ומצאו את עצמם עם המתנה הבנאלית ביותר – ספל עם הכיתוב "למנהל הכי טוב במשרד". כדי שאתם לא תמצאו את עצמכם עם ספל מביך שכזה, ריכזנו עבורכם 4 מתנות יוקרתיות שאפשר לקנות למנהל אונליין תוך ידיעה שמדובר במתנה הכי טובה שיש. רוצים לדעת מהן המתנות הללו? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

עכבר אנכי ארגונומי

יש לו מראה יוקרתי שגורם לכל אחד לתהות מי עיצב אותו ומה הוא בעצם עושה. מנהלים שמבינים עניין מתהדרים בעכבר הזה מכמה סיבות:

  1. בגלל המראה הייחודי שלו
  2. בגלל שהוא נחשב לאורתופדי (למרות שלא נראה ככה)
  3. בגלל שהוא נח לשימוש גם עבור שמאליים

אם למנהל שלכם אין עדיין עכבר שכזה, כדאי שתדעו שזו המתנה היוקרתית והשימושית ביותר שהוא יוכל לקבל.

 

טלסקופ מקצועי

יש לא מעט מנהלים שבוחרים להציג את עצמם באמצעות רהיטים ואביזרים שנמצאים בחדר שלהם. כך שמנהל למשל שחובב משחק גולף, יעצב את החדר שלו באופן אלגנטי שקשור לגולף, למשל עם שעון או כל אמצעי אחר. אם המנהל שלכם חובב מדע וחלל, אתם צריכים לקנות לו טלסקופ מקצועי שיביא לאווירה יוקרתית לחדר וגם יאפשר ללקוחות חדשים לדעת שמדובר באדם שחובב כוכבים. ניתן לקנות את הטלסקופ גם למי שלא בקיא בתחום, ומי יודע, יכול להיות שהמתנה תוביל אותו להתעניין בנושא.

 

מארז משחקי חשיבה מעץ ומתכת

אחד הדברים שכל מנהל צריך שיהיה לו בחדר זה משחק כלשהו שיאפשר ללקוחות שלו לשחק בו בזמן שהוא "מייבש" אותם בשיחת טלפון דחופה, ארוכה ולא צפויה שנכנסה לו באמצע הפגישה. כדי שהלקוחות יוכלו להעביר את הזמן בנעימים ולא לבהות בתמונות שבחדר, כדאי שתקנו לו מארז משחקי חשיבה מעץ ומתכת שיקנו לחדר מראה יוקרתי וגם יאפשרו ללקוחות להיות פחות זועמים בזמן ההמתנה. שימו לב, את המארז ניתן להניח על השולחן של המנהל, בצד שבו יושבים הלקוחות. כדי שאלו, ירגישו בנוח לגעת ולשחק במשחקים.

 

משטח קירור למחשב נייד

לכל מנהל יש לפחות שני מחשבים במשרד. האחד נייח והשני נייד. במצבים שבהם יש מחשב נייד שנעשה בו שימוש על שולחן עבודה, הדבר עלול להוביל לחימום של המחשב ולהביא לאיטיות בפעולה שלו. לכן, כל מנהל צריך שיקנו לו משטח קירור למחשב נייד. המשטח מגיע במגוון עיצובים יוקרתיים, כך שניתן לבחור את העיצוב שמתאים ביותר לחדר (העיצובים הנפוצים ביותר עשויים מעץ או מפלסטיק קשיח בצבע שחור).

 

סיכום

לא צריך יותר לשבור את הראש בשביל לקנות למנהל שלכם מתנה יוקרתית. תוכלו לבחור באחת או יותר מהמתנות שציינו לעיל ופשוט לבצע רכישה אונליין בקלות ובנוחות. לנו נותר רק לאחל לכם בחירה נכונה ושהמנהל ייהנה מהמתנה החדשה.

מְנַהֵל

אולי תאהבו גם את