איך לשווק עסק בתקציב נמוך

לרוב עסקים קטנים או עסקים שרק פתחו תקציב השיווק שלהם נמוך ביחס לחברות גדולות וחזקות ברשת ולכן לשם כך צריך לפעול בצורה יצירתית על מנת להצליח לשווק את העסק שלכם בצורה טובה ומועילה אך עם תקציב נמוך.

לכן כתבנו לכם כמה וכמה רעיונות על איך לשווק את העסק שלכם בתקציב נמוך.

 

רעיונות לשיווק העסק:

  • אם אין לכם עוד אתר אינטרנט, בנו אחד-

אתר עובד הוא קריטי לשיווק העסק שלך גם אם לעסק שלכם יש מאגר גדול של עוקבים ברשתות החברתיות. האתר שלך משמש ככלי ליצירת לידים, עלון מקוון, קטלוג ומקור מידע עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך. יש לך שליטה מלאה על האופן בו אתה מקדם את המוצרים והשירותים שלך באתר שלך וכמה זמן ניתן לראות מבצעים ותכנים אחרים.

במידה ואין לכם תקציב לרכוש שירותים של בונה אתרים, הקימו את האתר שלכם באמצעות אחת החברות כמו Wix, SquareSpace או Godaddy המספקות תבניות וכלים שמקלות על השימוש בהן. ליצור אתר בסיסי.

 

  • פתחו בלוג-

בלוג (או מאמרים כתובים אחרים באתר שלכם) משרת שתי פונקציות. אחת, זה מודיע ללקוחות על תוכן חדש שאתם מפרסמים, ושנית משפר את הסיכוי שלכם להימצא במנועי חיפוש. אתם לא צריכים להיות סופר מקצועי כדי להוסיף בלוג. פשוט כתבו מידע שהלקוחות שלך ימצאו מועילים בשלבים שונים של מחזור הקנייה או ספק עצות ורמזים לגבי השימוש במכירתך.

 

  • כרטיסי ביקור-

העבירו את כרטיסי הביקור שלכם לידי כל מי שיכול לעזור לכם בחיפוש אחר לקוחות חדשים. התקשרו לחברים וקרובי משפחה שלכם ואמרו להם שהקמת עסק. ובקשו מהם עזרה בשיווק העסק מפה לאוזן, הרבה מאוד אנשים יעריכו חוות דעת של אנשים שהם מכירים.

 

  • שימוש ברשתות חברתיות-

פרסמו מידע ותמונות מעניינות באופן קבוע לחשבונות המדיה החברתית שלכם. המידע או התמונות צריכים להיות מעניינים עבור הקהל שלכם. טיפים כיצד הם יכולים לשפר את חייהם, את העסק או את ההצעות המיוחדות, עשויים לקבל את הלייקים והשיתופים הכי רבים ובכך להגדיל את מאגר העוקבים שלכם והחשיפה לקהלים חדשים.

 

  • קידום פוסטים בתשלום-

שלמו כדי לקדם את הפוסטים הפופולאריים ביותר באתרי המדיה החברתית שלכם. מקד את הפוסטים המקודמים לקבוצות אנשים הדומים ביותר ללקוחות שלך. זו יכולה להיות דרך לא יקרה להביא את העסק שלכם אל מול לקוחות פוטנציאליים במיקומים מאוד ממוקדים או שיש להם תחומי עניין שתואמים את מה שאתם מוכרים.

לסיכום, קיימים לא מעט דרכים לבצע קידום עסקים קטנים בתקציב נמוך. גם במידה והוא לא חדש ואתם רוצים להתחיל בקמפיין שיווקי ולא רוצים לבזבז הרבה כסף יש לא מעט דרכים שיענו לכם על רצון זה ויוכלו להרים את העסק שלכם משמעותית.

 

תוצאות קידום

תוכן עניינים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רשת
שיווק באינטרנט

כיצד לשווק מבצע בפייסבוק?

הפייסבוק מהווה כלי רב עוצמה בתחום השיווק, ועסקים רבים מסתמכים עליו לצורך אסטרטגיית השיווק שלהם. מיליוני אנשים נכנסים לפייסבוק בכל רגע, והוא מהווה מקום מפגש עבור אנשים מכל הסוגים ומכל

תשלומים לנייד - תמונה
הבלוג של סטנדרט

תשלומים בנייד – מדריך פרקטי

הכסף שאנו משתמשים בו עבר גלגולים רבים עד שהגיע למה שהוא היום. תחילה העולם התנהל והתבסס על סחר חליפין, לאחר מכן החלו אנשים להשתמש במטבעות כסף, ובשלב האחרון המוכר לנו