אין ספק שפרסום ברשתות החברתיות הפך להיות הדרך הכמעט יחידה של עסקים להגיע לקהל היעד שלו, כולנו מכירים את הקידום הממומן והשיווק המאסיבי בפייסבוק ואינסטגרם אך גם הטיקטוק לא מאכזב ואפילו יש

יגידו שטוב יותר.

האם ניתן לפרסם רק בטיקטוק ולהנות מהצלחות דומות?

 

מה ההבדל בין פרסום בטיקטוק לרשתות אחרות?

מומחי ניהול טיקטוק מסבירים שהרשתות החברתיות השונות כבר שוחות בפרסומים והאלגוריתם לא מאפשר למודעות להתפרש בצורה רחבה מספיק, הפרסומים מגיעים למעט מאוד אנשים למרות סכומי כסף גדולים שאותם המפרסמים משלמים. הקידום הממומן בטיקטוק עוד בחיתוליו ולכן זוהי תקופה טובה להתחיל לפרסם שם לפני שהגל הגדול יגיע גם לשם.

 

איך מפרסמים עסק בטיקטוק?

ניתן לפתוח משתמש ולייעד אותו לפרסום העסק. צורת החיפוש בטיקטוק היא בהאשטגים וזוהי גם הדרך לפרסם, השלב הראשון בתהליך הפרסום יהיה מציאת האשטגים רלוונטים לעסק, האידיאל הוא למצוא את ההאשטגים הפופלאריים ביותר של עסקים מתחרים או אנשים המשתמשים במוצר שאותו העסק מציע – כמו נופש, בגדים מסוימים, שיעורי יוגה ואין ספור דוגמאות.

 

איך מבטיחים תפוצה רחבה של העמוד והתוכן שלו?

מתחילים בהכרות עם האלגוריתם הטיקטוקי, משוטטים בדפים רלוונטים על מנת שהאפליקציה תבריג את העמוד למקומות המתאימים לו – לדוגמא עסק של צעצועים לבעלי חיים לא יימצא מעניין במיוחד אצל צופים שנהנים בסרטוני פירוק מכוניות לכן יש להתאים את התוכן לקהל הרלוונטי.
בנוסף ניתן להיעזר במשפיעני רשת, אנשים הנכנסים תחת הכותרת הזאת הגיעו אליה משלל סיבות – אולי מפרסום קודם מעולם הבידור או פשוט מישהו שהמציא אתגר מוצלח וסחף אחריו מיליונים וכך התפרסם ומקבל מליוני צפיות כל יום.

 

איזה עסקים מתפרסמים טוב בטיקטוק?

בעיקר עסקים שהמוצר / שירות שלהם מצטלמים טוב בסרטונים – אוכל בוודאי, ספורט ואקסטרים, רקדנים, שחקנים, מוזיקאים, סטנדאפיסטים, קולנוע כמובן ובעצם הרשימה לא נגמרת. ניתן לצלם הכל בצורה מעניינת שתמשוך את הקהל.

 

מה חשוב בפרסום בטיקטוק?

יש כמה פרמטרים חשובים בפרסום ובעצם בניהול מקצועי של העמוד שלכם –

  • תוכן – שיהיה איכותי, נאמן למקור ולמהות העסק שלכם. מעניין – מביא זוויות שונות ואישיות.
  • שונה אך דומה – חשוב להיות ייחודיים ולהביא את נקודת המבט שלכם בכל זאת ככה תעניינו יותר את הקהל אך לא לשכוח שאם תלכו עם הטרנדים השונים תוכלו לשמור את העמוד שלכם חם ורלוונטי לכן חשוב לשלב.
  • צילום טוב – מצלמה טובה ושימוש נכון בזוויות אור שיחמיאו לכל דבר שתצלמו – אם זה אתם, אנשים אחרים או מוצר כלשהו הסרטונים הם בעצם הדבר היחידי שאתם מעלים לכן הוא חייב להיות מעולה.

 

לסיכום

נראה שפרסום בטיקטוק יכול להוות מקור פרסום יחיד לעסק, כמובן שעל מנת להתפרס עוד יותר רחב ואולי להגיע לאנשים שאינם משתמשים בטיקטוק יגדיל את הסיכויים להצלחה אך גם הטיקטוק משרת מטרות פרסום בצורה מעולה!

מכשיר דיגיטלי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *